1
Vraag
2
Reageer en help mee
Devrim01

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bol.com kaart niet ontvangen

Ik ben inmiddels meer dan een maand verder en meerdere malen telefonisch en via de chat contact gehad maar geen oplossing , wordt ook iedere keer een andere smoes/ leugen verteld. Heb duidelijk een mail ook waarin wordt aangegeven dat ik 14 dagen na installatie een bol.com kaart van 450 euro zal ontvangen. Je kan niet eens een officiele klacht indienen bij ziggo want je wordt niet serieus genomen. Lijkt er op dat als je contact zoekt er een wijziging wordt aangebracht ?! Welke kunnen ze zelf ook niet eens vertellen , zakt je broek gewoon van af, maar zo proberen ze steeds het proces zogenaamd verder uit te stellen. Echt ongelofelijk dit heb er gewoon geen andere woorden voor. Heb nog nooit zoiets amateuristisch meegemaakt waar dan ook. 

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1249Posts
  • 136Oplossingen
  • 752Likes

Goedemorgen @Devrim01

 

Je blijft zo met ons bezig en jammer dat je de bon nog steeds niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk geen warm welkom. Super dat je ons gevonden hebt via dit forum, we gaan je verder helpen. 

 

Ik heb dit intern voor je doorgezet naar onze IT afdeling, onze specialisten gaan het voor je opvoeren. Zodra ik meer informatie heb ontvangen, bericht ik je weer. Excuses voor het ongemak! 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1249Posts
  • 136Oplossingen
  • 752Likes

Je hebt een privébericht ontvangen @Devrim01, ik heb namelijk nog een aantal vragen voor je. 😊

Devrim01
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb het idee dat er weer niks gebeurd , voorstel vanuit ziggo is een nieuwe overeenkomst per mail sturen en van mij verwachten dat ik die accepteer??? Heb meer dan een maand geleden al een overeenkomst ontvangen ?? En zonder blikken en blozen vertellen dat ik 14 dagen opnieuw moet wachten, echt ongelofelijk slecht dit, wil bij deze dan ook een officiele klacht indienen!!!!

Devrim01
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik moet een nieuwe overeenkomst aangaan met de nadruk op moet!! Ik heb al een overeenkomst waarin duidelijk wordt aangegeven dat ik na 14 dagen van installatie de bol.com kaarten zal ontvangen. Over mijn vraag dat ik een officiele klacht wil indienen wordt niet eens op ingegaan , blijkbaar kan je bij ziggo geen officiele klacht indienen.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1249Posts
  • 136Oplossingen
  • 752Likes

We hebben privé al contact gehad en daar heb ik het een en ander aan je uitgelegd. Maar aangezien je openbaar ook contact wil, deel ik het volgende nog 😊

 

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie voor je is, als oplossing heb ik opnieuw een bon voor je opgevoerd, hierdoor ga je een nieuwe overeenkomst aan. Dit is natuurlijk niet netjes, maar de overeenkomst kan ik niet omzeilen. Zodra je de bon hebt ontvangen, maak ik een case aan om de oude binding date aan te passen. Je gaat dus niet opnieuw verlengen!

 

Je moet alleen wel eerst op akkoord klikken om de bon alsnog binnen 14 dagen te mogen ontvangen. Daarna passen we het voor je aan, een andere oplossing heb ik namelijk niet. Ga je hiermee niet akkoord? Dan mag je telefonisch contact opnemen met de afdeling waar je al eerder contact mee hebt gehad en wellicht hebben zij nog een andere oplossing voor je.

 

Nogmaals excuses voor het ongemak! @Devrim01
Via deze pagina kun je een klacht indienen; Klacht en klachtenprocedure | Klantenservice | Ziggo

Devrim01
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil een klacht indienen waarom kan ik geen klacht indienen?

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1249Posts
  • 136Oplossingen
  • 752Likes

Dat staat onderaan in mijn vorig bericht! Maar volgens mij ontstaat er een miscommunicatie, ik geef al een paar keer aan dat we de nieuwe overeenkomst eruit halen zodra je de bon hebt ontvangen. Ik kan het alleen nu niet omzeilen en hierdoor mag je een akkoord gaan geven op de mail. Het heeft ook geen zin om onder een ander topic te reageren, graag via dit topic contact houden. @Devrim01 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3954Posts
  • 328Oplossingen
  • 1568Likes

@Devrim01 en zo zijn we weer wat dagen verder. Ik ben benieuwd naar de stand van zaken, kan je ons daarin eens meenemen?

Is alles naar tevredenheid verder opgepakt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic