Beste,
Ik heb zoals velen de cadeaukaart van bol.com twv 450 euro nog niet ontvangen ondanks dat mijn eerste factuur inmiddels ruim een maand geleden is afgeschreven, daarmee de 7 dagen dus ruim voorbij zijn. Ik heb al 2 keer contact gehad met bol.com hierover. De eerste keer moest ik een week wachten,heb ik er 2 gewacht en nog niets ontvangen. Nu begin van de week weer gebeld en zeiden ze dat de bon verstuurd was, maar bij checken bleek dat dit niet het geval was. Ik zou binnen een uur alsnog de bon krijgen, maar dit gebeurde niet waarop ik weer heb gebeld. Heb toen een alternatief mailadres gegeven, daar zou het dan naartoe worden gestuurd maar ook dat is nog steeds niet gebeurd. Ik begin het nu aardig beu te raken, ik snap dat er vertraging kan zijn maar het gaat om een groot bedrag. Als ik dit had geweten was ik ook niet overgestapt naar ziggo. Ik hoop op een snelle oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via de privéberichten is het gelukkig eindelijk gelukt en heb je de voucher nu. Yes! Geniet ervan en een mooie dag gewenst 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Yosss93, welkom op de Ziggo Community! 😄
Begrijpelijk dat je er inmiddels wel klaar mee bent. Super dat je zelf actie hebt ondernomen. Er is eerder vertraging geweest met het versturen van de bonnen, maar dit is inmiddels opgelost. De afzender is webshop@ziggo.com en het onderwerp is Alsjeblieft, je bol cadeaukaart 🎁.
Controleer goed de spam folder. Indien Gmail, check ook de 'Alle e-mail' map. Bij Live/Hotmail heb je in de inbox nog een knop 'overige e-mail'. We hebben een speciale klantenservice voor deze campagne: 052 74 47 013.
Hoi Marco
Dank voor je reactie,
Ik heb dit telefoonnummer dus al meerdere keren gebeld en het lost niets op. Ook alle spam heb ik gecontroleerd uiteraard, dus ben nog steeds afwachtende naar een oplossing.
Groet
Begrijpelijk dat je graag een oplossing wil @Yosss93. Die gaat er zeker komen, want in de order staat dat je de voucher gaat krijgen.
Ik adviseer je wel om nog een keer het nummer te bellen. Je komt dan bij mijn collega's uit die de voucher kunnen versturen. Geef aan dat je al vaker hebt gebeld, en het niet binnen is gekomen.
Hi Marco
Heb ze zojuist gebeld, ik krijg te horen dat zij de voucher niet kunnen sturen maar dat ik, wederom, nog moet afwachten tot dinsdag.. ik hoop dat het inderdaad uiterlijk dinsdag komt en ik niet weer zelf actie moet ondernemen..
Geen fijne start bij ziggo zo, maar ik probeer hoop te houden dat het wordt opgelost.
Waarom moeten de mensen/klanten zelf vaker actie ondernemen het is aan Ziggo om dit na een melding gewoon te regelen, daar moet een klant helemaal geen energie meer in hoeven te steken dat moet Ziggo oplossen niet meer en niet minder.
@CobusR Ik ben het helemaal met je eens. Temeer omdat de TS aangeeft al verschillende keren het telefoonnummer gebeld te hebben.
Precies wat jullie zeggen. En ik heb inmiddels dinsdag afgewacht, woensdag weer gebeld want uiteraard was er dinsdag nog steeds niets. Toen werd gezegd dat ik tot vrijdag, vandaag, moest afwachten. En ja hoor nog steeds niets. Hoe vaak moet ik nog bellen..
Ik snap dat je graag duidelijkheid en vooral de voucher wilt, @Yosss93 Ik heb intern navraag voor je gedaan en zodra er meer bekend is laat ik het weten.
Dat is fijn, ik hoor het graag!
Hey @Yosss93 . De kaart is 3 maal per mail verstuurd (25 april, 8 mei, 27 mei), maar je mailadres accepteert de mail niet, waardoor deze niet bij je aankomt. Heb je een alternatief mailadres? Dan ga ik het verzoek hier indienen om het daar naartoe te sturen. Je mag het mailadres in een privébericht naar me sturen, zodat dit niet openbaar staat :-).
Hi Lycke,
Zoals ik al schreef heb ik al een alternatief mailadres doorgestuurd en zou die worden aangepast. Blijkbaar is dat of niet gebeurd of alsnog niet goed gegaan. Ik heb sowieso nooit problemen gehad met mijn mail dus vind het ook gek dat dit nu mis gaat maar dat terzijde. Het telefoonnummer waarop ik jullie kon bereiken is ook uit de lucht, ik heb echt oprecht geen idee meer wat nu nog te doen.
Via de privéberichten is het gelukkig eindelijk gelukt en heb je de voucher nu. Yes! Geniet ervan en een mooie dag gewenst 🙂
Heel fijn, bedankt voor je hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.