1
Vraag
2
Reacties
Minimaniac

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bol.com bon

L.S., Ik ben nu een klein half jaar abonnee van Ziggo.(vanaf 13-11-2018)
Het abonnement heb ik afgesloten via MeermetZiggo.
Ondanks diverse telefoontjes en twee emails, heb ik nog steeds mijn Bol.com bon niet mogen ontvangen.
Er worden mij allerlei beloftes gedaan, ik wordt door MeermetZiggo verwezen naar de klantenservice van Ziggo en visa versa.
Wat moet ik doen om gewoon de Bol.com waardebon te ontvangen waar ik recht op heb?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Minimaniac, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekkere binnenkomer. Goed dat je aan de bel trekt, maar je hebt hier veel te veel werk van. Je gaat ervan uit dat je die bon krijgt en dat is niet meer dan logisch.

Ik ben even in de situatie gedoken en ik heb daarna met MeerMetZiggo gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het niet de bedoeling was dat je weer naar ons werd verwezen aangezien zij de actie verzorgen. Ik kreeg het volgende door en daarna zou je je Bol.com bon moeten krijgen.

Stuur een mail sturen met de situatiebeschrijving en al je persoonsgegevens naar aanbieding@meermetziggo.nl Dus je adresgegevens, telefoonnummer en geboortedatum.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? Mocht het nodig zijn, dan bel ik ze uiteraard weer voor je.

We hopen snel weer van je te horen!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21819Posts
  • 989Oplossingen
  • 6826Likes
Ik ga dit even aan een mede Super Expert voorleggen en dan misschien een moderator erbij.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70226Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19810Likes
Hier komt een Ziggo moderator goed van pas.
Dave- Zet jij het in het Help topic?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21819Posts
  • 989Oplossingen
  • 6826Likes
Ga ik doen Be rt

Minimaniac ik heb je vraag aan de moderator voorgelegd en deze komt vanzelf het topic binnen. Belangrijk is even je Postcode en Huisnummer in je profiel te zetten, dit kan alleen Jij en een Moderator zien, zo kunnen ze sneller werken met het systeem.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Minimaniac, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekkere binnenkomer. Goed dat je aan de bel trekt, maar je hebt hier veel te veel werk van. Je gaat ervan uit dat je die bon krijgt en dat is niet meer dan logisch.

Ik ben even in de situatie gedoken en ik heb daarna met MeerMetZiggo gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het niet de bedoeling was dat je weer naar ons werd verwezen aangezien zij de actie verzorgen. Ik kreeg het volgende door en daarna zou je je Bol.com bon moeten krijgen.

Stuur een mail sturen met de situatiebeschrijving en al je persoonsgegevens naar aanbieding@meermetziggo.nl Dus je adresgegevens, telefoonnummer en geboortedatum.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? Mocht het nodig zijn, dan bel ik ze uiteraard weer voor je.

We hopen snel weer van je te horen!
Minimaniac
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allen alvast bedankt voor de reacties en de moeite.
Ik heb de email verstuurd met alle benodigde gegevens.
Nu maar afwachten of er deze keer wel gereageerd wordt.
Zodra ik meer weet, laat ik het even horen.
Minimaniac
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
L.S.,

Na deze email een vervolgens nog twee keer bericht gestuurd te hebben, hen ik 2x de belofte gekregen dat de bon verstuurd zou worden.
De eerste keer is mislukt, maar vandaag, dan eindelijk, na ruim een half jaar wachten, is mijn Bol.com waardebon binnen.
De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Poeh, dat ging niet erg soepel nee. Wel erg fijn om te lezen dat de bon nu binnen is, bedankt voor de terugkoppeling. Veel plezier ermee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic