De upgrade van de Mediabox blijkt een downgrade, want Real Time with Bill Maher is verdwenen onder Movies & Series. Ik moet nu een extra abonnement nemen om deze show te blijven bekijken, slechte service!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Fleurtje1207, welkom op de Ziggo Community!
Wat gek maar vooral vervelend dat dit opeens is gewijzigd sinds de update. Dit zou er geen gevolg van moeten zijn natuurlijk. Real Time with Bill Maher behoort tot HBO en dus bij Movies & Series L of XL.
Zoals ik kan beoordelen behoort dat op dit moment niet tot je abonnement en vrees ik dat je er voorheen dus met een gelukje naar hebt kunnen kijken. Movies & Series L is een zenderpakket dat je gratis kunt ontvangen als je ook Vodafone hebt en Movies & Series XL kun je los afnemen.
Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.