rsoedito

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bij deze wil ik Volop Bellen opzeggen. Wilt u dat zsm uitvoeren.

Bij deze wil ik Volop Bellen opzeggen. Wilt u dat zsm uitvoeren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8045Posts
  • 2389Oplossingen
  • 3920Likes

Hi @rsoedito
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt helaas als mosterd na de maaltijd! Ik zie dat je dit verzoek ook via het opzegformulier aan ons hebt doorgegeven. Naar aanleiding van dit verzoek is Volop Bellen voor je stopgezet per 25 maart 2021. De bevestiging hiervan is reeds verstuurd. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @rsoedito 
Wat goed dat je dit hier komt aangeven. Dit is een klanten helpen klanten Community van Ziggo. De vraag die jij hebt, kan ik je niet mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic en dan zullen ze je vraag in behandeling nemen en je abonnement stop zetten (wel rekening houden met 1 maand opzegtermijn). 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8045Posts
  • 2389Oplossingen
  • 3920Likes

Hi @rsoedito
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt helaas als mosterd na de maaltijd! Ik zie dat je dit verzoek ook via het opzegformulier aan ons hebt doorgegeven. Naar aanleiding van dit verzoek is Volop Bellen voor je stopgezet per 25 maart 2021. De bevestiging hiervan is reeds verstuurd. 

Uitgelicht topic