1
Vraag
2
Reacties
Wilko Gld

Level 1
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Beveiliging Ziggo diensten - verschillende wachtwoorden voor systemen

Op dit moment worden de inlog gegevens van "mijn Ziggo" ook gebruikt voor je inlog van Ziggo email en Ziggo go. Ik zou dit graag met verschillende wachtwoorden willen beveiligen. Dus voor "mijn Ziggo" een eigen inlog, email een eigen inlog en ook Ziggo go een eigen inlog. Ik kom echter nergens deze optie tegen.
Bestaat deze optie niet of heb ik niet goed gezocht?

Groet,
Wilko
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Wilko Gld . Welkom hier!
Goed dat je bezig bent met de beveiliging van je omgevingen :-).

MijnZiggo en Ziggo mail staat in principe los van elkaar. Hier kan je dus (dit wordt ook absoluut aangeraden) verschillende wachtwoorden voor instellen. In mijnZiggo, onder producten, vind je je e-mailinstellingen terug. Hier kan je het wachtwoord adres van je e-mailadres(sen) aanpassen. Binnen mijnZiggo kan je uiteraard ook je mijnZiggo wachtwoord aanpassen.

Ziggo GO is aan mijnZiggo gekoppeld en hiervoor is geen apart wachtwoord aan te vragen 'helaas'. Hier is wel vaker verzoek naar geweest vanuit klanten, maar vooralsnog is hier niets in veranderd.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Als je My Vodafone en Mijn Ziggo hebt gekoppeld dan kan je die 2 niet los maken.

Dan kan je beste voor beide even een nieuw mail adres maken.

Misschien dat een moderator dit kan herstellen misschien.
Wilko Gld
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
Ik heb mijn vraag aangepast, aangezien ik zag dat het noemen van vodafone mijn vraag niet duidelijker maakte. Het gaat mij juist om de inlog van de Ziggo diensten. Met 1 inlog gebruik je 3 verschillende diensten. Dat zou ik willen aanpassen.

Goet,
Wilko
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik ga dit voorleggen zodat een Moderator je hier beste bij kan helpen. Als je in je profiel je postcode en huisnummer vermeld. ( Niet zichtbaar op de community alleen voor jou en de moderators)

dan kunnen ze ermee aan de slag.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Wilko Gld . Welkom hier!
Goed dat je bezig bent met de beveiliging van je omgevingen :-).

MijnZiggo en Ziggo mail staat in principe los van elkaar. Hier kan je dus (dit wordt ook absoluut aangeraden) verschillende wachtwoorden voor instellen. In mijnZiggo, onder producten, vind je je e-mailinstellingen terug. Hier kan je het wachtwoord adres van je e-mailadres(sen) aanpassen. Binnen mijnZiggo kan je uiteraard ook je mijnZiggo wachtwoord aanpassen.

Ziggo GO is aan mijnZiggo gekoppeld en hiervoor is geen apart wachtwoord aan te vragen 'helaas'. Hier is wel vaker verzoek naar geweest vanuit klanten, maar vooralsnog is hier niets in veranderd.
Wilko Gld
Topicstarter
Level 1
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey Wilko Gld . Welkom hier!
Goed dat je bezig bent met de beveiliging van je omgevingen :-).

MijnZiggo en Ziggo mail staat in principe los van elkaar. Hier kan je dus (dit wordt ook absoluut aangeraden) verschillende wachtwoorden voor instellen. In mijnZiggo, onder producten, vind je je e-mailinstellingen terug. Hier kan je het wachtwoord adres van je e-mailadres(sen) aanpassen. Binnen mijnZiggo kan je uiteraard ook je mijnZiggo wachtwoord aanpassen.

Ziggo GO is aan mijnZiggo gekoppeld en hiervoor is geen apart wachtwoord aan te vragen 'helaas'. Hier is wel vaker verzoek naar geweest vanuit klanten, maar vooralsnog is hier niets in veranderd.


Bedankt Lycke,

Daar had ik inderdaad niet goed genoeg gekeken.
Ik heb het nu aangepast voor mijn email in elk geval.

Groet,
Wilko
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic