Beste Ziggo,
Inmiddels lang klant bij upc, chello en ziggo.
Nu hebben we helaas een behoorlijke financiële tegenslag gehad waardoor wij 2 keer onze factuur niet hebben betaald. Nu netjes via de Ziggo app een betalingsregeling aangevraagd om dit te kunnen oplossen.
Antwoord van Ziggo was dat er contact zou zijn via de mail of post. Helaas in beide gevallen niks mogen ontvangen, natuurlijk wel de factuur die steeds hoger oploopt en de reclames. Maar geen betalingsregeling. Net even gebeld met Ziggo, en toch krijg je behoorlijk kippenvel van de antwoorden. Zo zeggen ze dat er in februari een factuur met de 1ste betalingstermijn is gestuurd ( na dikweg me hele mail nagelopen incl ongewenst en prullenbak totaal geen mail
met een termijn, nogmaals wel facturen en reclames maar geen termijn. De aardige jonge man bleef maar antwoorden dat het hem spijt dat hij niks voor me kan betekenen en vervelend vindt om dit nieuws te brengen, maar er zijn ergere dingen! Hierbij mijn vraag, zonder een welles nietes strijd kunnen we dit nogmaals in gang zetten? Zodat we er gezamenlijk uitkomen. Helaas is er financieel wat tussen gekomen anders had ik zoals altijd netjes die 90€ iedere maand betaald. Ik hoor graag van u dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Ted29
Ik zie dat je gister ook al telefonisch contact hebt gehad, nadat je dit bericht in het topic hebt geplaatst.
Mocht je nog steeds vragen hebben of het een en ander is nog niet duidelijk, laat je het dan weten?
Zojuist de acceptmail ontvangen en direct voldaan. Bedankt voor jullie inzet!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit moet een moderator eigenlijk even oppakken. Die kunnen in de systemen kijken. Ik zal hierbij @Jos vragen, of hij of een andere moderator hier naar wil gaan kijken.
Dat zou top zijn bedankt!
@Ted29 welkom op de Ziggo Community. Ik snap dat het dan wat een lastig verhaal wordt, sorry voor het gedoe.
Nu wil ik wel eerlijk tegen je zijn en zeggen dat ik niet zomaar spelregels kan veranderen. Wel kan ik voor je nagaan of er ergens nog iets mogelijk is, maar beloof niks. Toen ik je gegevens opzocht wat het adres aangaat, vond ik niks. Kan je via een privébericht het klantnummer sturen aub? Dan kan ik eens kijken wat de stand van zaken is.
Beste Jacob zou je mij een uitnodiging kunnen sturen mbt prive bericht? Dank
@Willem-A1 dankje, ik heb reeds één en ander via de privé optie mogen uitleggen.
Top @Jacob . Dank!
Bedankt voor jullie inzet, helaas kunnen ze niks wijzigen mbt betalingen….
Even een update, ik kom net thuis en mijn buurman ( gezamenlijke brievenbus ) komt doodleuk een ziggo brief afgeven die dus voor mij bestemd is. Daar staat gewoon de factuur voor de betalingsregeling op……. 🤬Dus ziggo heeft wel gestuurd 👍 hierbij mijn excuus.
Beste mede ziggo abonnees en ziggo medewerkers.
is het mogelijk om je facturen apart te betalen dus per factuur, dit kan voor klanten een hoop last wegnemen mbt tot mezelf. Dit omdat mocht je een maand niet kunnen betalen het bedrag dan niet automatisch met 80-90€ omhoog gaat per maand, dan zou je bijvoorbeeld in theorie 1 factuur open hebben staan. Als dit het geval was voor mezelf dat had ik 90€ open staan ipv 350€. Helaas nog een oplossing voor dit openstaande bedrag….. ik hoop dat Ziggo toch nog eenmalig tegemoet zou willen komen bij voorbaat dank!
Helaas is er nu een storing in Amsterdam omstreeks 0700 zou dit opgelost zijn dus dik 12 uur helemaal niks..
Dit is een lullig probleem en kan alléén opgelost c.q. geschikt worden door medewerkers van Ziggo. Daarom vraag ik me af of dit topic eigenlijk wel thuishoort op dit klant-helpt-klant forum.
Beste Wim,
tja inderdaad een lullig probleem, reden via het forum te doen is omdat helaas de medewerker van ziggo tot zijn spijt mij niet kon helpen hoe graag deze jongen het ook wilde. Feit is dat het jammer is dat je helaas niet telefonisch een medewerker van de incasso afdeling kan benaderen dan is een gesprek veel waardevoller voor beide
Volgens mij is dat mogelijk als je via bankoverschrijving betaalt. Dus je maakt dan zelf geld over naar Ziggo met daarbij vermelding van je klantnummer en factuurnummer. Het duurt dan wel een aantal dagen voordat het bij Ziggo is binnengekomen/verwerkt is, maar dan wordt dat geld verrekend met de oudste factuur en als er nog geld over blijft, wordt het verrekend met de factuur daarna.
Beste Rikst,
Toch twijfel ik of iedereen wel de juiste wegen bewandelen bij Ziggo, recent contact formulier ingevuld om toch tot een compromis te kunnen komen. Helaas kreeg ik een mail dat er geen abonnement nummer bij stond dus gelijk gereageerd en doorgestuurd tot op heden daar geen reactie op gehad ( vanuitgaande dat er gereageerd kan worden via de mail) afijn, vandaag ziggo gebeld en een hele nette behulpzame medewerker aan te telefoon gehad. De jongeman beaamt dat het best wel onredelijk is dat er na 1 betalingsregeling ( niet per mail aangekomen is) gelijk een standpunt wordt gemaakt dat er niks anders haalbaar is als hieraan niet voldaan wordt. Hij heeft direct een case aangemaakt en zei dat hij altijd een stapje extra doet voor een klant die al enige tijd klant is. Hiermee gelijk email gecontroleerd of het juist is. Direct een mail ontvangen met een betalingsregeling! Gewoon top geregeld door de jongeman. Dus al die weken via via vragen en zoeken heeft eigenlijk geen nut gehad ( toch bedankt voor de inzet !!!) komt er gewoon op neer dat overal een oplossing voor is zolang je de juiste persoon aan de lijn hebt! Die jongen verdiend wel een extraatje!!!!!!!!!
Fijn dat er uiteindelijk een uitzondering is gemaakt voor de betaalregeling @Ted29. Ik geef je compliment door 🙂
Bedankt!! Even een vraag betreft de eerste termijn. Ik moet het handmatig overmaken. Alleen er is geen betalingskenmerk gestuurd. Of kan het gewoon met klantennummer?
Het betalingskenmerk vind je op je facturen. Als je het klantnummer invult als betalingskenmerk zal dit de verwerking van je betaling alleen maar vertragen. Hierdoor kan de betalingsregeling komen te vervallen.
Ja dat begrijp ik, maar ik neem aan dat een betalingsregeling een ander kenmerk heeft?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.