Beste Ziggo,
Inmiddels lang klant bij upc, chello en ziggo.
Nu hebben we helaas een behoorlijke financiële tegenslag gehad waardoor wij 2 keer onze factuur niet hebben betaald. Nu netjes via de Ziggo app een betalingsregeling aangevraagd om dit te kunnen oplossen.
Antwoord van Ziggo was dat er contact zou zijn via de mail of post. Helaas in beide gevallen niks mogen ontvangen, natuurlijk wel de factuur die steeds hoger oploopt en de reclames. Maar geen betalingsregeling. Net even gebeld met Ziggo, en toch krijg je behoorlijk kippenvel van de antwoorden. Zo zeggen ze dat er in februari een factuur met de 1ste betalingstermijn is gestuurd ( na dikweg me hele mail nagelopen incl ongewenst en prullenbak totaal geen mail
met een termijn, nogmaals wel facturen en reclames maar geen termijn. De aardige jonge man bleef maar antwoorden dat het hem spijt dat hij niks voor me kan betekenen en vervelend vindt om dit nieuws te brengen, maar er zijn ergere dingen! Hierbij mijn vraag, zonder een welles nietes strijd kunnen we dit nogmaals in gang zetten? Zodat we er gezamenlijk uitkomen. Helaas is er financieel wat tussen gekomen anders had ik zoals altijd netjes die 90€ iedere maand betaald. Ik hoor graag van u dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, wat ik al aangaf, je vindt het betalingskenmerk terug op je factuur. Pak dus de laatste ontvangen factuur erbij, mocht het nog nodig zijn.
Beste Ziggo,
Hierbij de vraag mbt betalingsregeling, ik zou iedere maand een acceptmail krijgen. Omdat dit de vorige keer bij handmatige betaling er een probleem ontstond. Helaas zie ik nog steeds geen acceptmail voorbij komen voor het termijn bedrag.
De vorige keer had ik de laatste factuur als kenmerk gebruikt dit gaf een hoop gezeur.
Mail doorgespit ongewenst etc geen mail van ziggo.
Mvg Ted
Goedemiddag @Ted29
Ik zie dat je gister ook al telefonisch contact hebt gehad, nadat je dit bericht in het topic hebt geplaatst.
Mocht je nog steeds vragen hebben of het een en ander is nog niet duidelijk, laat je het dan weten?
Beste Jamyla,
Bedankt voor je reactie. Inderdaad gister even gebeld, ik begreep dat acceptmail is aangemaakt maar nog niet verstuurd dus ik verwacht hem 31-07 of 01-08 indien niks ontvangen dan neem ik wel contact op!
mvg Ted
Zojuist de acceptmail ontvangen en direct voldaan. Bedankt voor jullie inzet!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.