DeshlyStorm
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betaling binnengekomen?

Het gaat hier om een betaling en ben benieuwd of deze bij u is aangekomen. Aangezien ik misschien afgesloten zou worden . Maar via deze weg wilde ik laten weten dat ik betaald heb. Betalingsverkeer: 3098189670018008
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Welkom hier, DeshlyStorm. Goede vraag!

Ik zie dat je betaling vandaag in het systeem is verwerkt. Het kan nog tot 24 uur duren voordat dit ook zichtbaar is in je Mijn Ziggo. Check morgen dus even je Mijn Ziggo voor de actuele stand van zaken. Fijn weekend! 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10813Reacties
  • 531Oplossingen
  • 2419Likes
Hoi DeshlyStorm
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik zou je daar heel graag mee willen helpen maar dat kan ik niet. Dit is een klanten helpt klanten community en daarin kan alleen de klantenservice van Ziggo je helpen of een moderator. Als er iemand beschikbaar is dan kan die met je chatten op die pagina en anders even bellen. (eventueel kan je ook kijken in je MIJN ZIGGO, daarin kan je ook zien of je factuur is voldaan)

Je kan natuurlijk ook wel wachten op iemand van Ziggo (een moderator) maar misschien is dit niet op tijd. Daarom is een beller sneller of als de chat vrij is dan krijg je een chat button.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Reacties
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Welkom hier, DeshlyStorm. Goede vraag!

Ik zie dat je betaling vandaag in het systeem is verwerkt. Het kan nog tot 24 uur duren voordat dit ook zichtbaar is in je Mijn Ziggo. Check morgen dus even je Mijn Ziggo voor de actuele stand van zaken. Fijn weekend! 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo