1
Vraag
2
Reacties
eebeerling

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen factuur via Mijn Ziggo lukt niet

Goedemorgen,

 

Ik probeer via "mijn ziggo" een openstaande factuur te betalen maar krijg de fout melding dat er iets fout is gegaan. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen ondervind met het betalen van facturen op deze manier.

Is dit probleem nog steeds niet opgelost en hoe kan ik mijn factuur betalen?

Groeten,

Etienne Beerling

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Het was inderdaad een issue maar dit is ondertussen opgelost, dus wel vreemd dat het niet lukt! Ik kan je voor nu ook een iDeal link sturen of je kan het overmaken wat Jacob gister aangaf. @eebeerling 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@eeberling irritant zeg! Je wil natuurlijk dat dit soort zaken vlekkeloos lopen. Goed dat je het hier even komt vragen! 

Wat je Mijn Ziggo aangaat: het werkt op geen enkel apparaat, via geen enkele browser? Ons advies is om dit via een bekabelde verbinding, liefst met een laptop of pc, te doen. Wis anders ook even je cache en cookies van de browsers.

Handmatig betalen mag natuurlijk ook: het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo: NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V. 

De BIC van Ziggo: INGBNL2A.

Dank voor je medewerking! 

Edit: uiteraard met in de omschrijving je klantnummer van Ziggo, dankje @Bert
 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jacob Ik vermoed dat het klantnummer en/of factuurnummer erbij moet?

eebeerling
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via mobiel, pc en laptop en geprobeerd zowel bekabeld als niet bekabeld.

Verschillende browsers geprobeerd, geschiedenis gewist, echter alles zonder resultaat.

Dit probleem heb ik reeds eerder gemeld waarna ik bericht kreeg dat het was opgelost.

Is ook een tijd goed gegaan maar nu weer hetzelfde irritante probleem

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Het was inderdaad een issue maar dit is ondertussen opgelost, dus wel vreemd dat het niet lukt! Ik kan je voor nu ook een iDeal link sturen of je kan het overmaken wat Jacob gister aangaf. @eebeerling 

eebeerling
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het reeds "handmatig" overgemaakt maar het blijft vervelend dat de link niet werkt

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @eebeerling , fijn dat de betaling inmiddels is gelukt. Ik ga er vanuit dat je volgende maand niet meer tegen dit probleem zal aanlopen nu het probleem is onderzocht en is opgelost.

Fijn dat wij je via deze weg hiermee hebben mogen helpen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic