Goedemorgen,
Ik probeer via "mijn ziggo" een openstaande factuur te betalen maar krijg de fout melding dat er iets fout is gegaan. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen ondervind met het betalen van facturen op deze manier.
Is dit probleem nog steeds niet opgelost en hoe kan ik mijn factuur betalen?
Groeten,
Etienne Beerling
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het was inderdaad een issue maar dit is ondertussen opgelost, dus wel vreemd dat het niet lukt! Ik kan je voor nu ook een iDeal link sturen of je kan het overmaken wat Jacob gister aangaf. @eebeerling
Irritant zeg! Je wil natuurlijk dat dit soort zaken vlekkeloos lopen. Goed dat je het hier even komt vragen!
Handmatig betalen mag natuurlijk ook: het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo: NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V.
De BIC van Ziggo: INGBNL2A.
Dank voor je medewerking!
Edit: uiteraard met in de omschrijving je klantnummer van Ziggo, dankje @Bert
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Irritant zeg! Je wil natuurlijk dat dit soort zaken vlekkeloos lopen. Goed dat je het hier even komt vragen!
Handmatig betalen mag natuurlijk ook: het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo: NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V.
De BIC van Ziggo: INGBNL2A.
Dank voor je medewerking!
Edit: uiteraard met in de omschrijving je klantnummer van Ziggo, dankje @Bert
@Jacob Ik vermoed dat het klantnummer en/of factuurnummer erbij moet?
Via mobiel, pc en laptop en geprobeerd zowel bekabeld als niet bekabeld.
Verschillende browsers geprobeerd, geschiedenis gewist, echter alles zonder resultaat.
Dit probleem heb ik reeds eerder gemeld waarna ik bericht kreeg dat het was opgelost.
Is ook een tijd goed gegaan maar nu weer hetzelfde irritante probleem
Het was inderdaad een issue maar dit is ondertussen opgelost, dus wel vreemd dat het niet lukt! Ik kan je voor nu ook een iDeal link sturen of je kan het overmaken wat Jacob gister aangaf. @eebeerling
Ik heb het reeds "handmatig" overgemaakt maar het blijft vervelend dat de link niet werkt
Hallo @eebeerling , fijn dat de betaling inmiddels is gelukt. Ik ga er vanuit dat je volgende maand niet meer tegen dit probleem zal aanlopen nu het probleem is onderzocht en is opgelost.
Fijn dat wij je via deze weg hiermee hebben mogen helpen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.