Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
eebeerling
Level 1

Betalen factuur via Mijn Ziggo lukt niet

Goedemorgen,

 

Ik probeer via "mijn ziggo" een openstaande factuur te betalen maar krijg de fout melding dat er iets fout is gegaan. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen ondervind met het betalen van facturen op deze manier.

Is dit probleem nog steeds niet opgelost en hoe kan ik mijn factuur betalen?

Groeten,

Etienne Beerling

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Het was inderdaad een issue maar dit is ondertussen opgelost, dus wel vreemd dat het niet lukt! Ik kan je voor nu ook een iDeal link sturen of je kan het overmaken wat Jacob gister aangaf. @eebeerling 

Bekijk in context

Uitgelicht
Jacob
Community Moderator

Irritant zeg! Je wil natuurlijk dat dit soort zaken vlekkeloos lopen. Goed dat je het hier even komt vragen! 

Handmatig betalen mag natuurlijk ook: het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo: NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V. 

De BIC van Ziggo: INGBNL2A.

Dank voor je medewerking! 

Edit: uiteraard met in de omschrijving je klantnummer van Ziggo, dankje @Bert
 

0 Kudos
Ga naar reactie
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

Irritant zeg! Je wil natuurlijk dat dit soort zaken vlekkeloos lopen. Goed dat je het hier even komt vragen! 

Handmatig betalen mag natuurlijk ook: het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo: NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V. 

De BIC van Ziggo: INGBNL2A.

Dank voor je medewerking! 

Edit: uiteraard met in de omschrijving je klantnummer van Ziggo, dankje @Bert
 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Jacob Ik vermoed dat het klantnummer en/of factuurnummer erbij moet?

eebeerling
Level 1
Topicstarter

Via mobiel, pc en laptop en geprobeerd zowel bekabeld als niet bekabeld.

Verschillende browsers geprobeerd, geschiedenis gewist, echter alles zonder resultaat.

Dit probleem heb ik reeds eerder gemeld waarna ik bericht kreeg dat het was opgelost.

Is ook een tijd goed gegaan maar nu weer hetzelfde irritante probleem

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Het was inderdaad een issue maar dit is ondertussen opgelost, dus wel vreemd dat het niet lukt! Ik kan je voor nu ook een iDeal link sturen of je kan het overmaken wat Jacob gister aangaf. @eebeerling 

eebeerling
Level 1
Topicstarter

Ik heb het reeds "handmatig" overgemaakt maar het blijft vervelend dat de link niet werkt

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @eebeerling , fijn dat de betaling inmiddels is gelukt. Ik ga er vanuit dat je volgende maand niet meer tegen dit probleem zal aanlopen nu het probleem is onderzocht en is opgelost.

Fijn dat wij je via deze weg hiermee hebben mogen helpen! 

0 Kudos