Marcel1981!

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betaaldatum wijzigen

Graag zou ik de datum van betaling verzetten naar de 26 of 27ste van de maand. Dit zou me ivm ander werk beter uitkomen

Hoor graag of dit mogelijk is 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Marcel1981!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het is geen enkel probleem om de datum van de automatische incasso om die reden naar een later moment te verplaatsten. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @raghoo.r, goedemorgen en welkom hier!

Dat kan geregeld worden! Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 25e van de maand worden afgeschreven.

Bekijk in context

10 Reacties 10
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zorg ervoor dat je postcode en huisnummer in je community profiel staan 

dan kan een moderator dit voor je regelen meestal komen ze binnen 1-2 werkdagen langs

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je nu voor de huidige maand betaald en je datum wordt naar achter gezet, dan ga je vooruit betalen.

Betaal je nu al voor de volgende maand en wordt de datum naar achter gezet, dan wijzigt er niets.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Marcel1981!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het is geen enkel probleem om de datum van de automatische incasso om die reden naar een later moment te verplaatsten. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden. 

rofab

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo, zou je mijn auto incassodatum ook naar de 27e willen aanpassen? Alvast bedankt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@rofab welkom hier en zeker, dat regelen we. Dit pakken we op.

Let wel, dit kan even duren voor het door alle systemen is gegaan. Dit zal november ook actief voor je zijn. Alvast dank voor je geduld!

mderuiter1993

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Is het mogelijk om de datum voor mij ook aan te passen naar de 26e? Ik betaal nu al vooruit dus dat maakt weinig uit voor mij, alleen is het overzichtelijker om alle vaste lasten kort na het salaris afgeschreven te hebben.

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mderuiter1993, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik de datum van afschrijving ook voor jou aanpassen. Bij deze heb ik het direct doorgevoerd. De komende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna vindt de incasso plaats rond de 26e van de maand.

raghoo.r

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond, 

 

Ik wil de datum van de afschrijving van mijn factuur wijzigen naar de 25e van de maand. 

 

Alvast bedankt, 

Richard

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @raghoo.r, goedemorgen en welkom hier!

Dat kan geregeld worden! Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven. Vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 25e van de maand worden afgeschreven.

raghoo.r

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel!

Uitgelicht topic