Hvanvondelen
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaaldatum wijzigen

Goedendag,

Ik wil graag de betaaldatum van mijn facturen wijzigen naar de 27e van de maand. Ik ben ermee bekend, dat dit eventueel 2x afgeschreven wordt.

Met vriendelijke groet  

Hetty van Vondelen 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 693Posts
  • 70Oplossingen
  • 162Likes

Welkom op de Ziggo Community @Hvanvondelen!  Ik heb het gelijk voor je aangepast. Geen zorgen, in jouw geval zal er geen dubbele afschrijving plaatsvinden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49218Posts
  • 3017Oplossingen
  • 10983Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 693Posts
  • 70Oplossingen
  • 162Likes

Welkom op de Ziggo Community @Hvanvondelen!  Ik heb het gelijk voor je aangepast. Geen zorgen, in jouw geval zal er geen dubbele afschrijving plaatsvinden. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo