Vargias

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betaaldatum wijzigen

Goedendag,

Ik wil graag de betaaldatum van mijn facturen wijzigen naar de 27e van de maand. het is mij bekend, dat dit eventueel 2x afgeschreven wordt.

 

de huidige afschrijfdatum komt niet altijd uit. 

 

dus wil hem graag aanpassen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Vargias
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de bel trekt wat betreft de datum van afschrijving. We kunnen dit zeker veranderen, zodat de datum van afschrijving voor jou beter uitkomt. Ik ben dan ook gelijk aan de slag gegaan. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Vargias
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de bel trekt wat betreft de datum van afschrijving. We kunnen dit zeker veranderen, zodat de datum van afschrijving voor jou beter uitkomt. Ik ben dan ook gelijk aan de slag gegaan. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 28e gaan plaatsvinden 🙂

albertos22

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Goedendag,

Ik wil graag de afschrijfdatum van de factuur verplaatsen naar de tussen 21e en 25e van de maand, dus niet vóór de de 20e van de maand.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @albertos22 
Bij deze heb ik de aanpassing voor je door laten voeren. Deze wijziging is zichtbaar vanaf de factuur in mei. Mocht blijken dat de datum van afschrijving toch iets te laat is in de maand, dan kunnen we opnieuw een verzoek indienen om deze datum van afschrijving een paar dagen te vervroegen. Laat het ons dan weten 🙂

albertos22

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Heel erg bedankt!

 

Uitgelicht topic