HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi, graag wil ik de betaaldatum voor automatische incasso wijzigen naar de 26ste van de maand. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Funkiye, welkom hier!
Maar natuurlijk kan ik dit voor je regelen! Bij deze heb ik het voor je aangepast en de eerstvolgende facturen zullen rond de 26e van de maand worden afgeschreven 🙂
Dag @Funkiye
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om een en ander op de rails te zetten.
Hi @Funkiye, welkom hier!
Maar natuurlijk kan ik dit voor je regelen! Bij deze heb ik het voor je aangepast en de eerstvolgende facturen zullen rond de 26e van de maand worden afgeschreven 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...