Sorry ik heb hier al eerder een topic over gestart maar die is afgesloten (door mijn eigen fout denk ik) dus ik kopieer en plak weer wat ik had gepost want het probleem is nu alleen maar erger geworden.
Afgelopen oktober kreeg ik een nieuw Ziggo abonnement wat met heel veel moeite ging want het bleef maar niet werken. Er is 3 of 4 keer een hele aardige jongen langs geweest en eindelijk was het gemaakt! (de niewe mode was gewoon kapot..) Toen een paar weken later ben ik door prive redenen opgenomen in het ziekenhuis waar ik heel lang moest blijven.(half jaar ongeveer) Ik kan nu ook niet bellen anders had ik dat wel gedaan. Mijn ouders hebben mijn geldzaken gerelegeld omdat ik dat zelf niet meer kon. Het gaat nu iets beter met me. Maar nu zag ik dat tot de dag van vandaag word er nog steeds mijn oude Ziggo abonnement afgeschreven. Er word elke keer dubbel afgeschreven. Mijn nieuwe abonnement en mijn nieuwe. Dus dat is best een flink bedrag bijelkaar. Het lijkt er gewoon op dat er 2 abonnementen gewoon doorgaan. Terwijl in oktober alles was opgelost en ik was super blij met alle hulp. IK hoop zo erg dat jullie me kunnen helpen want nu blijft er er elke keer 79,00 afgaan waar ik niet voor betaal.
Ik zag wel in mijn vorige topic dat iemand had gereageerd dat er 2 abbonomenten lopen en waarom dat zo was. Er werd toen met mij besproken dat een nieuw Ziggo abonnement beter was ik weet ook niet waarom? Maar nu zit ik hier sinds gister avond zonder tv en mn internet is heel slecht. Ik heb gister betaald wat ik moest betalen ook voor het abbonement die ik niet gebruik en nu zie ik dat er ook een betalingsachterstand loopt. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen want ik snap het zelf allemaal niet meer zo.
Met vriendelijke groet,
Daisy van Splunter
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Daisy1122,
Goed dat je hier een nieuw topic voor hebt aangemaakt. En uiteraard moeten we dit gaan oplossen. Nu heeft mijn collega hier ook al een reactie op gegeven in dit topic met een x aantal vragen. Is het mogelijk dat je hier nog een reactie op geeft? Dan kunnen we hier mee aan de slag.
Ik hoor ook graag welk klantnummer opgezegd kan worden. Die mag je plaatsen onder je persoonlijke informatie in je profiel.
Hoi,
Ja er werd gevraagt waarom er een nieuw abonnement voor me werd aabgemaakt en dat weet ik eigenlijk ook niet. Mijn oude abbonement was afgelopen en dat heb ik toen nog wel via de telefoon besproken en toen werd er tegen mij gezegt dat hij een heel nieuw account voor me zou aanmaken. Dus waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik had nog een oude mediabox enzo die werd vervangen dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Maar ik zit hier nu nog steeds met heel slecht internet en geen tv terwijl ik alles heb betaald. Ik kan alleen maar 1 klantennummer vinden en heb die op mijn profiel gezet. Volgends mij is dat de ''nieuwe''. Het abbonement waar wel ''van'' tussen mijn achternaam staat is mijn oude abbonement die stopgezet zou worden.
Sorry voor al deze verwarring en alvast super bedankt voor jullie hulp!
Ooh ja en die korting kreeg ik volgends mij omdat ik toen heel veel problemen had met de nieuwe mediabox en heb toen ook 2 weken zonder internet gezeten en is er een paar keer een monteur ook langs geweest maar bleek dat die nieuwe mediabox kapot was.
Ik heb eerst het 'oude' abonnement opgezegd. Hier krijg je ook een bevestiging van. Deze opzegging dient eerst verwerkt te worden. We kunnen de vergoeding / creditering dan ook berekeken.
Je krijgt ook een e-mail voor het retourneren van de hardware die gekoppeld is aan het oude abonnement. Heb je deze apparatuur nog in bezit?
Super bedankt! En nee is toen allemaal meegenomen door de monteur! Maar ik zal zo eens boven zoeken want volgends mij heb ik nog wel van die wifi versterkers liggen die moeten volgends mij ook terug toch?
Oh sorry ik zei eerder dat ik alleen de wifiboosters nog had maar ik heb alles gevonden hoor wat terug moet wat in de email stond!
Maar wanneer krijg ik weer mijn normale internetsnelheid terug want het is nu haast niet te gebruiken en ik heb ook nog steeds geen tv. Tv is niet heel belangrijk maar heb mijn internet nu wel echt nodig.
Daar gaan we meteen naar kijken @Daisy1122 want je moet natuurlijk wel goed gebruik kunnen maken van je diensten. Als ik het goed begrijp heb je vanaf oktober 2023 tot aan gisteren de facturen betaald voor een abonnement dat je niet hebt gebruikt, want vanaf oktober 2023 is er een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer afgesloten. Heb ik dat correct?
Nu heb ik je huidige abonnement bekeken en zie dat er ( dit klinkt echt heel raar want je hebt al die tijd dus dubbele kosten gehad ) 2 facturen niet hebt voldaan. Hierover is op 3 september een mail gestuurd. De reden dat je geen gebruik kunt maken van je diensten is dat wegens die 2 niet betaalde facturen behorende bij jouw nieuwe abonnement en klantnummer de diensten zijn afgesloten. Wat ik echt zuur vind omdat je eigenlijk in de afgelopen periode teveel hebt betaald en kosten terug moet ontvangen, maar omdat dit over 2 verschillende klantnummers gaat correspondeert dit niet met elkaar en wordt dit ook niet met elkaar verrekend.
Ik zou wel heel graag gewoon weer mijn normale internet snelheid en tv terug willen voor dit weekend. Ik snap dat het verwarrend is met de kosten die ik terug krijg maar ik heb nu alles betaald wat ik moest betalen dus waarom zit ik nu al zo lang zonder internet/tv.
Heb je het niet per ongeluk overgemaakt naar het oude abonnement? Welk klantnummer staat erbij, eindigt die op 816 of 407? Want hier is nog geen betaling binnen (op het actieve abonnement). Ik stuur je even een privé bericht waarin je evt. screenshots kan sturen van de betalingen vanaf je bankrekening (met de informatie die daarbij staat). Ik denk namelijk dat hier oud en nieuw abonnement weer door de war gehaald wordt! @Daisy1122
Heb een prive berichtje terug gestuurd!
@Daisy1122 Zojuist heb ik jouw een privébericht gestuurd. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.