Sorry ik heb hier al eerder een topic over gestart maar die is afgesloten (door mijn eigen fout denk ik) dus ik kopieer en plak weer wat ik had gepost want het probleem is nu alleen maar erger geworden.
Afgelopen oktober kreeg ik een nieuw Ziggo abonnement wat met heel veel moeite ging want het bleef maar niet werken. Er is 3 of 4 keer een hele aardige jongen langs geweest en eindelijk was het gemaakt! (de niewe mode was gewoon kapot..) Toen een paar weken later ben ik door prive redenen opgenomen in het ziekenhuis waar ik heel lang moest blijven.(half jaar ongeveer) Ik kan nu ook niet bellen anders had ik dat wel gedaan. Mijn ouders hebben mijn geldzaken gerelegeld omdat ik dat zelf niet meer kon. Het gaat nu iets beter met me. Maar nu zag ik dat tot de dag van vandaag word er nog steeds mijn oude Ziggo abonnement afgeschreven. Er word elke keer dubbel afgeschreven. Mijn nieuwe abonnement en mijn nieuwe. Dus dat is best een flink bedrag bijelkaar. Het lijkt er gewoon op dat er 2 abonnementen gewoon doorgaan. Terwijl in oktober alles was opgelost en ik was super blij met alle hulp. IK hoop zo erg dat jullie me kunnen helpen want nu blijft er er elke keer 79,00 afgaan waar ik niet voor betaal.
Ik zag wel in mijn vorige topic dat iemand had gereageerd dat er 2 abbonomenten lopen en waarom dat zo was. Er werd toen met mij besproken dat een nieuw Ziggo abonnement beter was ik weet ook niet waarom? Maar nu zit ik hier sinds gister avond zonder tv en mn internet is heel slecht. Ik heb gister betaald wat ik moest betalen ook voor het abbonement die ik niet gebruik en nu zie ik dat er ook een betalingsachterstand loopt. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen want ik snap het zelf allemaal niet meer zo.
Met vriendelijke groet,
Daisy van Splunter
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Niemand die mij kan vertellen wanneer ik weer mijn internet en tv terug heb? Ik zit echt te denken om mijn abbonement op te zeggen want dit kan echt niet.
Ik snap dat de frustratie oploopt en zeker door de onwetendheid.
Het punt is dat er 2 abonnementen hebben gelopen waarvan er 1 bij jou is aangesloten. Het 'actieve' abonnement, daar zijn de facturen niet op betaald waardoor er een blokkade is geplaatst.
Nu staat er een verzoekt tot creditering open op het klantnummer dat is stopgezet. Zodra dat is verwerkt, kunnen we het tegoed wat daar is ontstaan overhevelen naar je actieve klantnummer waardoor de diensten worden aangesloten.
Dit proces kunnen we niet versnellen helaas. @Daisy1122
Zodra we een reactie hebben op de credit, informeren we je opnieuw.
Wat een blunder weer, Ziggo maakt fout op fout en de klant is weer de dupe.
@Jamyla Schreef: Dit proces kunnen we niet versnellen helaas.
Nee, want niet de mensen maar het systeem is de baas bij Ziggo, lekker bezig hoor Ziggo....
Maar ik wacht al 2,5 week.. en wat ik al heb gezegd ik kom echt in de problemen hier door.
Ja echt ongelooflijk, ik zit hier al twee weken met stress en koppijn hierdoor.
@Daisy1122 > Ziggo kennende, zou ik er maar rekening mee gaan houden, dat het nog wel even kan gaan duren.
Het is ten eerst al te gek voor woorden dat er twee abonnementen te gelijk actief zijn geweest op één adres/aansluiting, dit zou helemaal niet moeilijk mogen zijn. En Ziggo weet nu dat er een credit in het vooruitzicht is waarmee de onbetaalde factuur (wat ze zelf hebben veroorzaakt) betaald kan worden, en nog kunnen ze je verbinding niet vroegtijdig herstellen. Het is bijna lachwekkend hoe het systeem binnen Ziggo de macht over heeft genomen, als de klant daar niet keer op keer de dupe van zou worden.
Ik zou gewoon een schade vergoeding van Ziggo gaan eisen, want ze hadden nooit een dubbel abonnement actief mogen zetten op één aansluiting, waardoor jij nu in grote problemen zit...
@DON PAPA Het raarste vind ik nog ik heb gewoon alles betaald dus ook waarvoor ik niet voor hoefde te betalen eigenlijk. Dus kwa betaling zit het allemaal soort van goed zodat ik eigenlijk gewoon internet en tv hoor te hebben. Maar ik heb nu dus een soort van dubbel betaald en ik zit nu gewoon al 2,5 week met niks. Ik snap niet waarom ze mijn internet en tv niet weer gewoon aan kunnen zetten? Die kosten die verrekend enzo moeten worden komen later wel ik heb echt mijn internet nu nodig.
@DON PAPA Ik wacht vandaag nog af maar daarna stap ik over naar iets anders. Ik zal wel moeten ik zit hier echt een beetje radeloos.
De blokkade is op je juiste klantnummer al verwijderd @Daisy1122 We zijn nu achter de schermen druk bezig met de verrekeningen van de dubbele kosten 🙂 We houden je op de hoogte!
@Jamyla Oke hartstikke bedankt! Duurt het dan nog even voordat mijn internet en tv het weer gaan doen of niet. Want ik heb nog steeds niks hier. Ik heb alles al gereset enz.
Graag gedaan @Daisy1122 Binnen nu en 24 uur komen je diensten zoals Internet en TV weer online 🙂
Al verwacht ik dat het vanavond al het geval zal zijn.
Tip aan Ziggo: misschien een bosje bloemen sturen voor al dat gedoe, getrek en gedoe waar klant totaal niets aan kon doen noch oplossne anders dan telkens weer het verhaal doen en uitleggen uitleggen uitleggen?
(zeg het met bloemen... was het toch)
p.s. horen morgen graag of alles werkt.
Of nog een compensatie voor al dit gedoe
van mij voor alle ongemak.
Alles werkt wel weer gelukkig. Maar ik snap niet dat er als nog 103,50 van mijn rekening is afgeschreven 19 september? Worden de kosten die ik trouwens terug krijg teruggestord of gewoon nu continu verekend met mijn aankomende facturen want dat snap ik nog niet zo.
@Daisy1122 zo te zien heeft dit te maken met de blokkade die op je diensten heeft gestaan: incassokosten van € 25,-. Door al het gedoe zorg ik ervoor dat die vergoed worden. Deze worden in mindering gebracht op de volgende afschrijving.
Dan een update over je oude klantnummer, overhevelen van dit tegoedsaldo naar je nieuwe klantnummer gaat niet. We zorgen ervoor dat het tegoed teruggeboekt wordt op je rekening.
Zorg je nog wel voor registratie van Mijn Ziggo op dit nieuwe klantnummer? Totdat het oude klantnummer 100% afgehandeld is het slim die oude registratie nog te behouden. Er is helaas dan wel een ander e-mailadres nodig. Mocht je geen ander e-mailadres hebben, laat het dan weten. Dan kunnen we deze vrijgeven en je die op je nieuwe kan gebruiken.
ppffft wat "een gebed zonder end" zeg. Nu maar hopen dat eenieder betrokken bij deze casus het wel snapt.... 😞
Nee maar dat is prima dat het wordt teruggeboekt, ik was alleen benieuwd wanneer. Maar als ik het goed begrijp moet ik een nieuw emailadres aanmaken en daar het "nieuwe" abonnement opzetten die ik nu gebruik? Dat moet wel goed komen hoor.
Dat klopt @Daisy1122. Voor de registratie van het Mijn Ziggo account voor het nieuwe klantnummer is een ander e-mailadres nodig. Dit komt doordat het 'oude' account ook nog in de systemen staat. 🙂
Oke bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.