1
Vraag
2
Reacties
Daisy1122

Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Betaal al maanden dubbel voor 2 abonnementen(deel 2)

Sorry ik heb hier al eerder een topic over gestart maar die is afgesloten (door mijn eigen fout denk ik) dus ik kopieer en plak weer wat ik had gepost want het probleem is nu alleen maar erger geworden. 

 

Afgelopen oktober kreeg ik een nieuw Ziggo abonnement wat met heel veel moeite ging want het bleef maar niet werken. Er is 3 of 4 keer een hele aardige jongen langs geweest en eindelijk was het gemaakt! (de niewe mode was gewoon kapot..)  Toen een paar weken later ben ik door prive redenen opgenomen in het ziekenhuis waar ik heel lang moest blijven.(half jaar ongeveer) Ik kan nu ook niet bellen anders had ik dat wel gedaan. Mijn ouders hebben mijn geldzaken gerelegeld omdat ik dat zelf niet meer kon. Het gaat nu iets beter met me. Maar nu zag ik dat tot de dag van vandaag word er nog steeds mijn oude Ziggo abonnement afgeschreven. Er word elke keer dubbel afgeschreven. Mijn nieuwe abonnement en mijn nieuwe. Dus dat is best een flink bedrag bijelkaar. Het lijkt er gewoon op dat er 2 abonnementen gewoon doorgaan. Terwijl in oktober alles was opgelost en ik was super blij met alle hulp. IK hoop zo erg dat jullie me kunnen helpen want nu blijft er er elke keer 79,00 afgaan waar ik niet voor betaal. 

 

Ik zag wel in mijn vorige topic dat iemand had gereageerd dat er 2 abbonomenten lopen en waarom dat zo was. Er werd toen met mij besproken dat een nieuw Ziggo abonnement beter was ik weet ook niet waarom? Maar nu zit ik hier sinds gister avond zonder tv en mn internet is heel slecht. Ik heb gister betaald wat ik moest betalen ook voor het abbonement die ik niet gebruik en nu zie ik dat er ook een betalingsachterstand loopt. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen want ik snap het zelf allemaal niet meer zo. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Daisy van Splunter

39 Reacties 39
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 596Posts
  • 49Oplossingen
  • 274Likes

Hi @Daisy1122

Goed dat je hier een nieuw topic voor hebt aangemaakt. En uiteraard moeten we dit gaan oplossen. Nu heeft mijn collega hier ook al een reactie op gegeven in dit topic met een x aantal vragen. Is het mogelijk dat je hier nog een reactie op geeft? Dan kunnen we hier mee aan de slag. 

Ik hoor ook graag welk klantnummer opgezegd kan worden. Die mag je plaatsen onder je persoonlijke informatie in je profiel. 

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi, 

 

Ja er werd gevraagt waarom er een nieuw abonnement voor me werd aabgemaakt en dat weet ik eigenlijk ook niet. Mijn oude abbonement was afgelopen en dat heb ik toen nog wel via de telefoon besproken en toen werd er tegen mij gezegt dat hij een heel nieuw account voor me zou aanmaken. Dus waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik had nog een oude mediabox enzo die werd vervangen dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft. Maar ik zit hier nu nog steeds met heel slecht internet en geen tv terwijl ik alles heb betaald. Ik kan alleen maar 1 klantennummer vinden en heb die op mijn profiel gezet. Volgends mij is dat de ''nieuwe''.  Het abbonement waar wel ''van'' tussen mijn achternaam staat is mijn oude abbonement die stopgezet zou worden.

 

Sorry voor al deze verwarring en alvast super bedankt voor jullie hulp!

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ooh ja en die korting kreeg ik volgends mij omdat ik toen heel veel problemen had met de nieuwe mediabox en heb toen ook 2 weken zonder internet gezeten en is er een paar keer een monteur ook langs geweest maar bleek dat die nieuwe mediabox kapot was. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 246Posts
  • 34Oplossingen
  • 146Likes

Ik heb eerst het 'oude' abonnement opgezegd. Hier krijg je ook een bevestiging van. Deze opzegging dient eerst verwerkt te worden. We kunnen de vergoeding / creditering dan ook berekeken.

Je krijgt ook een e-mail voor het retourneren van de hardware die gekoppeld is aan het oude abonnement. Heb je deze apparatuur nog in bezit?

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Super bedankt! En nee is toen allemaal meegenomen door de monteur! Maar ik zal zo eens boven zoeken want volgends mij heb ik nog wel van die wifi versterkers liggen die moeten volgends mij ook terug toch? 

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oh sorry ik zei eerder dat ik alleen de wifiboosters nog had maar ik heb alles gevonden hoor wat terug moet wat in de email stond!

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Maar wanneer krijg ik weer mijn normale internetsnelheid terug want het is nu haast niet te gebruiken en ik heb ook nog steeds geen tv. Tv is niet heel belangrijk maar heb mijn internet nu wel echt nodig. 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Daar gaan we meteen naar kijken @Daisy1122 want je moet natuurlijk wel goed gebruik kunnen maken van je diensten. Als ik het goed begrijp heb je vanaf oktober 2023 tot aan gisteren de facturen betaald voor een abonnement dat je niet hebt gebruikt, want vanaf oktober 2023 is er een nieuw abonnement met een nieuw klantnummer afgesloten. Heb ik dat correct? 

Nu heb ik je huidige abonnement bekeken en zie dat er ( dit klinkt echt heel raar want je hebt al die tijd dus dubbele kosten gehad ) 2 facturen niet hebt voldaan. Hierover is op 3 september een mail gestuurd. De reden dat je geen gebruik kunt maken van je diensten is dat wegens die 2 niet betaalde facturen behorende bij jouw nieuwe abonnement en klantnummer de diensten zijn afgesloten. Wat ik echt zuur vind omdat je eigenlijk in de afgelopen periode teveel hebt betaald en kosten terug moet ontvangen, maar omdat dit over 2 verschillende klantnummers gaat correspondeert dit niet met elkaar en wordt dit ook niet met elkaar verrekend. 

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat klopt maar die heb ik 2 dagen geleden als nog handmatig betaald.

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zou wel heel graag gewoon weer mijn normale internet snelheid en tv terug willen voor dit weekend. Ik snap dat het verwarrend is met de kosten die ik terug krijg maar ik heb nu alles betaald wat ik moest betalen dus waarom zit ik nu al zo lang zonder internet/tv. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2868Posts
  • 306Oplossingen
  • 1384Likes

Heb je het niet per ongeluk overgemaakt naar het oude abonnement? Welk klantnummer staat erbij, eindigt die op 816 of 407? Want hier is nog geen betaling binnen (op het actieve abonnement). Ik stuur je even een privé bericht waarin je evt. screenshots kan sturen van de betalingen vanaf je bankrekening (met de informatie die daarbij staat). Ik denk namelijk dat hier oud en nieuw abonnement weer door de war gehaald wordt! @Daisy1122 

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb een prive berichtje terug gestuurd!

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20551Posts
  • 1399Oplossingen
  • 8060Likes

@Daisy1122 Zojuist heb ik jouw een privébericht gestuurd. Laat je het weten als je nog vragen hebt? 

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb nu al op zoveel prive berichten gereageerd. Ik heb echt het gevoel dat het nu een zooitje is. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds geen internet of tv. Althans internet is nog steeds amper bruikbaar want ik heb hier een half uur op moeten wachten eerdat ik dit kon versturen. Ik heb ook in het begin te horen gekregen dat ik geld terug kreeg nu is dat niet het belangrijkste maar toch. Ik kreeg  vandaag deze mail opeens binnen en ik schrok hier toch van.(eerste bijlade) Het gaat nu al 2 weken over die 157,00 die ik 3 september al heb betaald en waar ik ook nu al zoveel bewijs heb van gestuurd naar verschillende personeel van jullie. Ik weet ook niet waar opeens deze mail vandaan komt waar ik opeens 103,50 moet betalen. Ik snap dat in jullie systeem er gewoon staat dat ik deze maand voor mijn abbonement zoveel euro moet betalen maar waar komt  die 103,50 opeens vandaan? Is dat die betalingsregeling die ik gewoon heb betaald 3 september? En nog steeds staat die 157,00 daar. Ik heb eergister (10 sep, tweede bijlage) ook een mail gehad met de vraag dat ik bewijs moest sturen van de 3 september betaling voor die 157,00 en daar heb ik ook op gereageerd met bewijs. Ik heb dit al eerder gezegd dat ik echt mijn internet nu nodig heb. Ik kan helemaal niks. Op dit bericht antwoorden duurt weet ik veel hoeveel minuten. Het spijt me dat ik misschien vervelend over kom, maar ik werk thuis en ik zit hier nu alweer bijna 2 weken met niks.  Ik krijg heel de tijd te horen dat jullie er mee bezig zijn maar het is nu al bijna twee weken.

 

mvg,

 

 

Daisy van Splunter 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

Hey @Daisy1122 Ik ben het overzicht nog eens bij langs gelopen. Ik zie dat je op 10 september een mail hebt gehad van ons op de Gmail. Wil je deze erbij pakken en daarop reageren? Het kan zijn dat deze in de spam/ongewenste folder beland is.

BackAgain22

Level 9
  • 335Posts
  • 2Oplossingen
  • 197Likes

@Ryan  Is die mail waar je om vraagt, niet de 2e schermafbeelding?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1018Posts
  • 98Oplossingen
  • 431Likes

@BackAgain22 Nee, dat is een ander bericht dan die ik bedoel. 

Daisy1122
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die eerste schermafbeelding is van 10 september en voor de rest kan ik niks vinden van 10 september. Ook niet in mijn spam/ongewenst. Ik heb daarvan de bewijzen gestuurd en heb ook een bevestiging terug daarvan gehad zal een screenshot hierbij doen. Dus hoe kan het dat ik nu nog  steeds met niks zit. Ik zit nu bij een vriendin om daar het internet te gebruiken want thuis bij mij kan ik gewoon nog steeds niks. Dat kan toch niet. Ik kom nu echt in de problemen omdat ik nog steeds amper internet heb en ik snap ook gewoon waarom ik nog steeds niks heb. Dit word nu de derde week en ik hoor alleen maar dat jullie er met spoed mee bezig zijn maar ik vind dit echt te lang duren.