mr_rolin
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling niet te volgen

Mijn probleem: bij de bestelling is er iets mis gegaan met de email (wel verstuurt volgens de helpdesk, maar helaas niet aangekomen).
Volgens de HD kunnen ze de mail niet nogmaals versturen met als resultaat dat ik geen link heb om mijn bestelling te volgen!

Wie weet hier raad?

Mvg,

mr_rolin
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3960Likes
Hey mr_rolin . Ik heb even een nieuw topic van je vraag gemaakt en duik meteen de gegevens voor je in om de boel na te kijken :-D.
De link om je bestelling te volgen, stuur ik je bij deze in een privébericht.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3960Likes
Hey mr_rolin . Ik heb even een nieuw topic van je vraag gemaakt en duik meteen de gegevens voor je in om de boel na te kijken :-D.
De link om je bestelling te volgen, stuur ik je bij deze in een privébericht.

Bekijk in context

mr_rolin
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Lycke,

Heel hartelijk bedankt voor de supersnelle reactie!!!
Heb de link gevonden en gebruikt, nogmaals super!!

Mvg,

mr_rolin
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3960Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo