Een tijdje terug heb ik dit al eens gemeld hier, ik wilde een tv pakket bestellen maar ik kon in Mijn Ziggo geen datum kiezen eerder dan een maand later.
Nu kreeg ik vandaag een mail van Ziggo voor gratis een jaar Film 1 (ik heb de vorige keer voor TV Zenders Plus gekozen 😉) Dus dacht ik van ik pak nu een jaar gratis Film 1. Ik ben ook Nederlander he...
De ingangsdatum staat op 09-02-2025 en is niet te vervroegen. Ik heb nu wel de bestelling geplaatst maar moet ik nu echt een maand wachten? Dit kan toch niet? 😯
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Alex ik heb viaplay buiten Ziggo om, maar heb het toch even getest voor je, en zie dan wederom een maand verder verschijnen:
Dank voor je snelle reactie en test! In jouw situatie lijkt het wel weer iets anders te liggen, want we zien in ieder geval de oorzaak op je screenshot: Het systeem wil hier je Extra TV-pakket SkyShowtime opzeggen en neemt daar een maand opzegtermijn voor in acht. Waarom dit hier (ik neem aan automatisch) gebeurt is dan weer niet helemaal duidelijk.
Hi @Navigatortje - Ik zie dat het onderzoek is gesloten omdat de conclusie was dat het een combinatie-order betrof (waarbij dus ook een opzegging werd doorgevoerd, en daarom een maand opzegtermijn wordt gehanteerd), maar volgens mij hadden we samen al geconcludeerd dat dat bij jou niet het geval was. Voordat ik dit opnieuw escaleer, wil je voor de zekerheid kijken of het nog steeds speelt?
Hoi @Alex het speelt nog steeds.
Ik las laatst dat Viaplay voornemens is om een linear tv kanaal te starten waarvoor een abonnement nodig is. Dus ik dacht laat ik even kijken of het opgelost is. Helaas niet ..
@Navigatortje Opmerkelijk dat het nog steeds speelt en Viaplay nog steeds een maand later pas wordt geactiveerd. Ik breng het opnieuw onder de aandacht en verwijs naar het eerdere ticket.
Het lineaire kanaal wordt overigens alleen beschikbaar bij Odido en Delta. Wil je alsnog Viaplay via ons bestellen of doe je het via henzelf?
@Vincent Dat ik Viaplay noemde was alleen een voorbeeld. Stel dat ik het zou willen afsluiten als het lineaire kanaal via Ziggo wordt aangeboden dan zou ik tegen het bekende probleem aanlopen...
Ik houd ook medianieuws bij en Ziggo schijnt nog in onderhandeling te zijn... maar dit even terzijde.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.