Wilzacibelle
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling: hoelang duurt het?

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb gister 23 april een ziggo tv en internet abonement bij jullie genomen graag zou ik willen weten hoelang het duurt voordat het bestelling thuis hebt want ik zit ook meestal op werk tot in de avond en zou het nog deze week thuis willen.
Ik zou het heel fijn vinden als ik het voor einde van dit week al thuis kan hebben.
Graag hoor ik het van u.
Bestelnummer: WSL9140104
Emailadres: ***@live.nl

Met vriendelijke groeten,

Wilza


***Persoonlijke gegevens verwijderd***
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2495Likes
Hoi Wilzacibelle
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je hoeft daar de Klantenservice niet voor te bellen hoor.
Als je een product bij Ziggo koopt, dan gaat de bedenktijd in zodra je het product ontvangt. Je krijgt een dag voor de bezorging je producten binnen.

Hier nog even info van Ziggo:
Binnen enkele uren na je bestelling sturen we een bevestiging. Rond de ingangsdatum van je abonnement levert PostNL het installatiepakket. Een dag voor de bezorging ontvang je daarvoor een mail met een track & trace-code. Dat kan alleen als we je e-mailadres hebben.

Als je niet thuis bent als je pakket wordt bezorgd, dan probeert de PostNL-bezorger het meestal bij je buren. Lukt dat ook niet, dan komt hij later terug. Ben je de tweede keer ook niet thuis? Dan kan je het pakket ophalen bij een PostNL-locatie in de buurt. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee, anders krijg je het pakket niet mee.

Je zult dus nog even geduld moeten hebben en eind van de week zal niet lukken.
Veel plezier in ieder geval 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5989Reacties
  • 242Oplossingen
  • 2425Likes
Dit is een klanten helpen klantenforum.
Voor bestelinformatie en eventuele afspraken kun je bellen óf gebruik maken van chat via: https://www.ziggo/chat

Wij kunnen dus niet in het ziggo systeem kijken.
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2495Likes
Hoi Wilzacibelle
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je hoeft daar de Klantenservice niet voor te bellen hoor.
Als je een product bij Ziggo koopt, dan gaat de bedenktijd in zodra je het product ontvangt. Je krijgt een dag voor de bezorging je producten binnen.

Hier nog even info van Ziggo:
Binnen enkele uren na je bestelling sturen we een bevestiging. Rond de ingangsdatum van je abonnement levert PostNL het installatiepakket. Een dag voor de bezorging ontvang je daarvoor een mail met een track & trace-code. Dat kan alleen als we je e-mailadres hebben.

Als je niet thuis bent als je pakket wordt bezorgd, dan probeert de PostNL-bezorger het meestal bij je buren. Lukt dat ook niet, dan komt hij later terug. Ben je de tweede keer ook niet thuis? Dan kan je het pakket ophalen bij een PostNL-locatie in de buurt. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee, anders krijg je het pakket niet mee.

Je zult dus nog even geduld moeten hebben en eind van de week zal niet lukken.
Veel plezier in ieder geval 😉

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo