stampie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling blijft hangen

Ik heb vorige week zaterdag 27-5, een upgrade van mijn Internet Max naar Giga besteld. Er is nu (5-6) nog steeds niet gebeurd na de bevestigingsmail die ik WEL heb ontvangen. Na telefonisch contact vandaag kreeg is te horen dat mijn bestelling is blijven hangen, dat dat een bekend probleem is, dat het probleem gemeld is en dat ik het verder maar moet afwachten.

Hebben meer mensen te maken (gekregen) met dit bizarre probleem, c.q. afhandeling van het probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hi @stampie welkom op de Ziggo Community. Wat jammer dat jouw geduld zo op de proef wordt gesteld, ( te lang ) wachten is nooit leuk! Ik ben meteen gaan kijken hoe dit zit en zie dat deze order is blijven hangen in het systeem. Niet fijn en niet handig, maar op dit moment kunnen wij dit niet handmatig verwerken. Hopelijk heb je nog een klein beetje geduld over; wij doen ons best jouw order zo snel mogelijk te verwerken! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Het is vaker voorgekomen en er wordt aan gewerkt door Ziggo.

Hier op het forum heb je een vast aanspreekpunt.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hi @stampie welkom op de Ziggo Community. Wat jammer dat jouw geduld zo op de proef wordt gesteld, ( te lang ) wachten is nooit leuk! Ik ben meteen gaan kijken hoe dit zit en zie dat deze order is blijven hangen in het systeem. Niet fijn en niet handig, maar op dit moment kunnen wij dit niet handmatig verwerken. Hopelijk heb je nog een klein beetje geduld over; wij doen ons best jouw order zo snel mogelijk te verwerken! 

Uitgelicht topic