Vraag
Reacties
Oplossing
cormar
Level 5

Bestelling: betalen bij opzeggen binnen 14 dagen

Hi , ik heb bij mijn bestaande complete-pakket max internet besteld. Als ik nu max-internet wil opzeggen (binnen 14 dagen) moet ik volgens ziggo toch 1 maand betalen. Kan dat? Mvg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
cormar
Level 5
Topicstarter

@ Maud , goed begrepen. Ik heb de annulering reeds via Shane gerealiseerd. Bedankt voor reactie.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @cormar 

Een moderator kan daar antwoord op geven en dit eventueel in gang zetten. Zorg dan wel dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @cormar! Ah goed dat je even een berichtje stuurt. Je wilt dus terug naar de oude situatie? Naar je internet Complete pakket? Of begrijp ik het verkeerd? 

0 Kudos
amvih
Level 11

Lijkt me logisch toch, je hebt er toch gebruik van gemaakt?

Als het niet zo zou zijn, dan kan toch iedereen even voor 14 dagen meer snelheid aanvragen, dan daarna weer opzeggen zonder bijbetaling, dat lijkt me niet de bedoeling.

0 Kudos
cormar
Level 5
Topicstarter

@amvih , geen kosteloze snelheidsverhoging , maar 14 dagen bedenktijd !!

0 Kudos
cormar
Level 5
Topicstarter

@ Maud , goed begrepen. Ik heb de annulering reeds via Shane gerealiseerd. Bedankt voor reactie.

0 Kudos