Hi , ik heb bij mijn bestaande complete-pakket max internet besteld. Als ik nu max-internet wil opzeggen (binnen 14 dagen) moet ik volgens ziggo toch 1 maand betalen. Kan dat? Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ Maud , goed begrepen. Ik heb de annulering reeds via Shane gerealiseerd. Bedankt voor reactie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @cormar! Ah goed dat je even een berichtje stuurt. Je wilt dus terug naar de oude situatie? Naar je internet Complete pakket? Of begrijp ik het verkeerd?
Lijkt me logisch toch, je hebt er toch gebruik van gemaakt?
Als het niet zo zou zijn, dan kan toch iedereen even voor 14 dagen meer snelheid aanvragen, dan daarna weer opzeggen zonder bijbetaling, dat lijkt me niet de bedoeling.
@amvih , geen kosteloze snelheidsverhoging , maar 14 dagen bedenktijd !!
@ Maud , goed begrepen. Ik heb de annulering reeds via Shane gerealiseerd. Bedankt voor reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.