1
Vraag
2
Reacties
cormar

Level 5
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Bestelling: betalen bij opzeggen binnen 14 dagen

Hi , ik heb bij mijn bestaande complete-pakket max internet besteld. Als ik nu max-internet wil opzeggen (binnen 14 dagen) moet ik volgens ziggo toch 1 maand betalen. Kan dat? Mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
cormar
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

@ Maud , goed begrepen. Ik heb de annulering reeds via Shane gerealiseerd. Bedankt voor reactie.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @cormar 

Een moderator kan daar antwoord op geven en dit eventueel in gang zetten. Zorg dan wel dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @cormar! Ah goed dat je even een berichtje stuurt. Je wilt dus terug naar de oude situatie? Naar je internet Complete pakket? Of begrijp ik het verkeerd? 

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Lijkt me logisch toch, je hebt er toch gebruik van gemaakt?

Als het niet zo zou zijn, dan kan toch iedereen even voor 14 dagen meer snelheid aanvragen, dan daarna weer opzeggen zonder bijbetaling, dat lijkt me niet de bedoeling.

cormar
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

@amvih , geen kosteloze snelheidsverhoging , maar 14 dagen bedenktijd !!

cormar
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

@ Maud , goed begrepen. Ik heb de annulering reeds via Shane gerealiseerd. Bedankt voor reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic