Weet u wanneer mijn nieuwe Ci module bij mij is
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ramon.birgit
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd aangezien je vanochtend contact hebt gehad met één van mijn collega's. De bestelling voor jouw Extra CI+ module is verwerkt, maar moet nog verzonden worden. Zodra de zending is aangemeld bij Post NL dan ontvang je uiteraard een Track en Trace per e-mail. 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heeft u al een bevestigingsmail van uw bestelling gekregen met een track en trace-code?
Hi @ramon.birgit
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd aangezien je vanochtend contact hebt gehad met één van mijn collega's. De bestelling voor jouw Extra CI+ module is verwerkt, maar moet nog verzonden worden. Zodra de zending is aangemeld bij Post NL dan ontvang je uiteraard een Track en Trace per e-mail. 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.