Beste,
Ik heb op 4 april contact gehad met een medewerker van u omdat er bij jullie iets fout was gegaan ik heb toen onderstaande mail ontvangen maar nu blijkt dat er toch iedere maand €4,95 wordt afgeschreven voor ziggo sport totaal terwijl ik dit een half jaar gratis zou krijgen zie mail.
Dit regelen we voor je
Beste meneer Van der Pol,
Alsjeblieft, zoals afgesproken een aardigheidje van ons. Hieronder zie je wat het is. Begin vandaag al met genieten!
Abonnement
Internet XXL en TV Complete Next € 76,75
Eerste 6 maanden € 10 korting per maand (eindigt 10 sep 2025) - € 10,00
Dit pakket bestaat uit:
Internet XXL
Safe Online
Bellen
TV Complete
Ziggo Go
Movies & Series
Mediabox Next
Gratis diensten en voordelige bundels
6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (eindigt automatisch) € 0,00
Kijk je even mee of alle betaalgegevens kloppen?
Soort factuur: online factuur
Zo vaak krijg je een factuur: maandelijks
Factuuradres: ****
Zo betaal je: Automatische Incasso
Rekeningnummer: NL3************366
Dit zijn onze voorwaarden
Kleine lettertjes, daar houden we niet zo van. Maar voorwaarden hebben we wel. Gewoon, simpel en duidelijk. In de bijlagen vind je alle geldende voorwaarden en tarieven. Even online nalezen kan ook.
Liever iets anders bestellen of annuleren
Annuleren kan natuurlijk binnen 14 dagen. Bestel je een dienst, dan gaan de 14 dagen in bij ontvangst van deze bestelbevestiging. Krijg je daarbij een apparaat van ons in bruikleen, dan gaan de 14 dagen in na activeren en installeren van die apparatuur. Koop je een accessoire of product, dan gaan de 14 dagen bedenktijd in na ontvangst. Dit heet herroepingsrecht.
Je gebruikt het abonnement al tijdens deze bedenktijd/ herroepingstermijn. Mocht je annuleren dan hebben we het recht om verbruikskosten in rekening te brengen. Verbruikskosten zijn bijvoorbeeld een gehuurde film, of belkosten.
Annuleren doe je zo of per post via het modelformulier.
Heb je nog vragen?
Online vind je veel informatie. Kom je er daar niet uit of wil je iets anders weten? Kies zelf hoe je contact met ons opneemt.
We helpen graag
Fijne dag,
Robin Kroes
Directeur Consumentenmarkt
Wat vind je van deze e-mail?
Mijn Ziggo | Klantnummer: ****
Deze e-mail is automatisch verzonden. Berichten naar dit e-mailadres worden niet gelezen.
Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar je privégegevens. Ziggo vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check hier hoe je phishing herkent en voorkomt.
Ziggo Services BV, mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd aan de Boven Vredenburgpassage 128, 3511 WR in Utrecht. KvK 62393944, btw nr NL854800748.B01, rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.
EO.0033ER
** Moderator: privégegevens verwijderd **
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
TIP: Plaats geen privégegevens op een open forum wat door heel de wereld te lezen is, als je geen hackers of spammers of fishing post wilt krijgen.
Goedemiddag @Geert-jan p, als er aangegeven is dat je dit gratis zou krijgen, dan snap ik dat je schrikt van de factuur.
Helaas stond Ziggo Sport Totaal 2x opgevoerd in je abonnement. Zowel de 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal als het extra tv-pakket. De laatste kost € 4,95, en had niet geactiveerd moeten worden.
Ik heb het extra tv-pakket dus per direct opgezegd. Zou je nog een bericht willen sturen als je de factuur volgende maand binnen krijgt waar de resterende (onterechte) kosten op staan? Dan gaan wij alle kosten die vanaf 1 mei zijn gemaakt voor je vergoeden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.