1
Vraag
2
Reacties
loek3000

Level 4
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ben verkeerd voorgelicht bij abonnement

Belde de afgelopen week naar de klantenservice om iets te vragen over de 'pods' stelde ook gelijk de vraag wanneer ik het abonnement kan veranderen naar een lagere downloadsnelheid en dus minder maandkosten, iets wat mij is beloofd te kunnen doen na 8 maanden korting toen ik eind vorig jaar belde voor een abonnement. De medewerkster vertelde mij vorige week dat als ik dit dan doe er een nieuw jaarabonnement zal ingaan..... !!! Sorry?? dit is mij nooit zo verteld, voorop gesteld, als bij het afsluiten van het abonnement mij dit was verteld had ik zeker niet de snelste downloadsnelheid gekozen (over de € 80 p/m, met korting € 30 voor 8 maanden) Toen werd mij gezegd dat ik bij de 8ste maand kan bellen en het abonnement kan veranderen naar een lagere snelheid en dat ik dan minder zal betalen. Ik had dus niets te verliezen zei ze nog.

Ik heb dit telefoongesprek nog eens beluisterd (toen ik lid werd) en er is nooit en nergens gezegd dat er dan weer een nieuw jaarabonnement zal ingaan als ik de downloadsnelheid verlaag.

Dit kan echt niet, voel me erin geluisd en dat had ik niet van Ziggo verwacht. Ik mag hopen dat dit word opgelost

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @loek3000, ik snap dat de gegeven informatie in dat gesprek een enorme tegenvaller was. Ik kan je gelukkig geruststellen, zoals @RoWi. al aangeeft, leidt een downgrade niet naar een nieuw jaarcontract. Dit is enkel het geval als je opnieuw een korting krijgt aangeboden. Kun je mij vertellen wat je precies wilt wijzigen? Dan maak ik het voor je in orde. Let er wel goed op dat de korting komt te vervallen, ik lees dat @RoWi. dit ook al benoemd heeft. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een downgrade mag niet tot een nieuw jaar contract leiden. Hooguit als er een nieuw aanbod wordt gedaan verder niet.

Als je nu nog in een kortingsperiode zit kan je inderdaad beter wachten, het kan namelijk nu al dan zal je de korting verliezen wat zonde is.

loek3000
Topicstarter
Level 4
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@RoWi. dank je wel, ik hoop dat maar dan, wel een tegenvaller dat er niemand van Ziggo hier reageert, maar misschien komt dat nog.....

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@loek3000  schreef:

@RoWi. dank je wel, ik hoop dat maar dan, wel een tegenvaller dat er niemand van Ziggo hier reageert, maar misschien komt dat nog.....


Die zal inderdaad nog wel langs komen, dat kan soms een paar dagen duren afhankelijk van hoe druk het is.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @loek3000, ik snap dat de gegeven informatie in dat gesprek een enorme tegenvaller was. Ik kan je gelukkig geruststellen, zoals @RoWi. al aangeeft, leidt een downgrade niet naar een nieuw jaarcontract. Dit is enkel het geval als je opnieuw een korting krijgt aangeboden. Kun je mij vertellen wat je precies wilt wijzigen? Dan maak ik het voor je in orde. Let er wel goed op dat de korting komt te vervallen, ik lees dat @RoWi. dit ook al benoemd heeft. 

loek3000
Topicstarter
Level 4
  • 74Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen @Lotte Ok, inderdaad een geruststellen, ik was dus verkeerd voorgelicht door die laatste medewerkster, geen probleem. Voor nu wil ik niets wijzigen, de Pods kunnen wel terug, die zitten nog in doos en ik gebruik die niet, ik wil ze ook niet kwijtraken waarna ik dan waarschijnlijk min of meer verplicht ben het verlies te compenseren, vandaar liever terug dan (zoek) kwijtraken

 

Dank voor de reacties 🙂

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@loek3000 Dit wil ik met alle liefde doen maar ook dan laat ons systeem de korting vallen. Ik wil dus voorstellen om ze te laten staan. Raak ze niet kwijt, dat zou zonde zijn van de restwaarde die we dan in rekening moeten brengen 😞 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic