Beste moderators van Ziggo,
Hopelijk kunnen jullie mij even helpen met een beëindiging van een abonnement van een familielid.
Ze is helemaal in de stress, vandaar mijn vraag.
Als het goed is, is per half februari het complete abonnement beëindigd. Alleen daar is meerdere malen telefonisch contact over gehad, alleen nooit tot op heden een bevestiging via de mail gekregen. De eerste keer bij het bellen geregeld en daarna nog meerdere malen gebeld dat hier niks bekend over was dat alles was opgezegd. Verschillende antwoorden dus.
Vandaag ineens een mail gehad van jullie dat Netflix wordt beëindigd, terwijl de betaling niet via Ziggo loopt.
De stressgehalte werd hierdoor alleen maar hoger. Dat is ook een vreemd verhaal. Ook kan ze niet meer inloggen via Mijn Ziggo om daar facturen te bekijken.
Ook tot op heden nog geen retourdozen ontvangen, dus een verhaal waar meerdere dingen niet goed lopen.
Kunnen jullie mij hierbij helpen. Het klantnummer heb ik in mijn profiel gezet bij 'Omschrijvingen'.
Alvast bedankt voor de reactie.