nldmaka
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

BOL.com cadeaubon nooit ontvangen

In juli 2021 heb ik via meermetziggo telefonisch een abonnement afgesloten voor TV en internet bij Ziggo. Er werd mij een 50 Euro BOL.COM cadeaubon  toegezegd. Ziggo werkt prima maar ik heb echter tot op heden niets  van Bol.com of Ziggo ontvangen. Vandaar dat ik met Ziggo gebeld heb (heer Henson). Deze medewerker vertelt mij dat ik bij meermetziggo - moet zijn en dat dit geen onderdeel van Ziggo is.
 
Vervolgens heb ik telefonisch contact met meermetziggo gezocht. Deze medewerker verwijst mij echter terug naar ziggo (letterlijk: bel even naar 088 1212817) om daar een SHE nummer op te vragen zodat ik via de website van claimjecadeau de bon kan aanvragen (ik heb nl. geen bevestigingsmail ontvangen van Ziggo waar dit in zou moeten staan).
 
De Ziggo medewerker die ik vervolgens spreek geeft aan mij hier niet mee te kunnen helpen en zegt dat ik toch echt bij u meermetziggo moet zijn. 
 
Heb een keurig mailtje aan meermetziggo geschreven maar die antwoorden helemaal niet.
 
Wat een waardeloze service van Ziggo. Ze huren blijkbaar derden in, je denkt dat je met Ziggo spreekt maar dat is blijkbaar niet zo. Die derde partij heeft geen interesse om dit op te lossen en Ziggo voelt zich niet verantwoordelijk. Ik vind dit  niet kunnen.
 
Heeft iemand een tip hoe ik dit op kan lossen???? of waar ik terecht kan?
Dank en groet, Marc 
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2611Posts
  • 332Oplossingen
  • 485Likes

Hey @nldmaka, van harte welkom hier! 
 

Van het kastje naar de muur is natuurlijk een vreselijk vervelende positie om in te zitten. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je toe bent aan duidelijkheid hierover. Daar help ik je graag een handje bij. 

 

De bestelling die je via meermetziggo hebt gedaan, kan ik hier terug vinden onder SHE-nummer: SHE413205611. Dat is degene die je dus nodig hebt. Verder is de bol.com bon die je in de bestelling is beloofd een cadeau dat meermetziggo je geeft. Dat is dus inderdaad via Ziggo niet terug te vinden, omdat dit niet een geldige actie via Ziggo zelf betreft. Over de inhoud hiervan kan Ziggo je dan verder ook niet assisteren. De partij meermetziggo is niet van Ziggo zelf en ook niet een derde partij die wij hebben ingehuurd om acties uit te zetten. Het is wel een partij waarmee een partnerschap is. Hun klantenservice zijn dan ook geen mensen van Ziggo :-). 

 

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en dat je daarmee uit de voeten komt om je bol.com-bon te claimen!


 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2611Posts
  • 332Oplossingen
  • 485Likes

Hey @nldmaka, van harte welkom hier! 
 

Van het kastje naar de muur is natuurlijk een vreselijk vervelende positie om in te zitten. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je toe bent aan duidelijkheid hierover. Daar help ik je graag een handje bij. 

 

De bestelling die je via meermetziggo hebt gedaan, kan ik hier terug vinden onder SHE-nummer: SHE413205611. Dat is degene die je dus nodig hebt. Verder is de bol.com bon die je in de bestelling is beloofd een cadeau dat meermetziggo je geeft. Dat is dus inderdaad via Ziggo niet terug te vinden, omdat dit niet een geldige actie via Ziggo zelf betreft. Over de inhoud hiervan kan Ziggo je dan verder ook niet assisteren. De partij meermetziggo is niet van Ziggo zelf en ook niet een derde partij die wij hebben ingehuurd om acties uit te zetten. Het is wel een partij waarmee een partnerschap is. Hun klantenservice zijn dan ook geen mensen van Ziggo :-). 

 

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en dat je daarmee uit de voeten komt om je bol.com-bon te claimen!


 

Bekijk in context

nldmaka
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Marije, 

Dank voor je bericht. Ik heb dit gelijk geclaimd. Hoop dat het gaat werken. Ik hoor binnen 6 !  weken volgens de website van claim je cadeau.... Hoop positief verrast te worden maar zie nog wat beren op de weg. Groeten, Marc 

nldmaka
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet te geloven maar na 4 weken en diverse herinneringen heb ik ook een antwoord ontvangen van meermetziggo.nl,  dit luidt: 

​Beste,

U kunt ipv SHE nummer ook uw klantnummer invoeren. Na het indienen van een claim duurt het tot 6 weken. 

Vriendelijke groet, 
 
Team MeerMetZiggo.nl

 

Twee snelle conclusies:

- Als dit zo simpel was waarom vertelt niemand dit dan meteen...Doe er je voordeel mee..

- Wat een triest bedrijf, geen aanhef, geen naam en geen contactgegevens of tel.nr. onder de mail...

 

Ik heb mijn twijfels of dit opgelost gaat worden. Nog 4 weken...

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2544Posts
  • 407Oplossingen
  • 417Likes

Fijn dat je toch reactie hebt gekregen. Hopelijk lukt het om met het bestelnummer en klantnummer alsnog die bol.com te ontvangen!

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo