nldmaka

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

BOL.com cadeaubon nooit ontvangen

In juli 2021 heb ik via meermetziggo telefonisch een abonnement afgesloten voor TV en internet bij Ziggo. Er werd mij een 50 Euro BOL.COM cadeaubon  toegezegd. Ziggo werkt prima maar ik heb echter tot op heden niets  van Bol.com of Ziggo ontvangen. Vandaar dat ik met Ziggo gebeld heb (heer Henson). Deze medewerker vertelt mij dat ik bij meermetziggo - moet zijn en dat dit geen onderdeel van Ziggo is.
 
Vervolgens heb ik telefonisch contact met meermetziggo gezocht. Deze medewerker verwijst mij echter terug naar ziggo (letterlijk: bel even naar 088 1212817) om daar een SHE nummer op te vragen zodat ik via de website van claimjecadeau de bon kan aanvragen (ik heb nl. geen bevestigingsmail ontvangen van Ziggo waar dit in zou moeten staan).
 
De Ziggo medewerker die ik vervolgens spreek geeft aan mij hier niet mee te kunnen helpen en zegt dat ik toch echt bij u meermetziggo moet zijn. 
 
Heb een keurig mailtje aan meermetziggo geschreven maar die antwoorden helemaal niet.
 
Wat een waardeloze service van Ziggo. Ze huren blijkbaar derden in, je denkt dat je met Ziggo spreekt maar dat is blijkbaar niet zo. Die derde partij heeft geen interesse om dit op te lossen en Ziggo voelt zich niet verantwoordelijk. Ik vind dit  niet kunnen.
 
Heeft iemand een tip hoe ik dit op kan lossen???? of waar ik terecht kan?
Dank en groet, Marc 
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @nldmaka, van harte welkom hier! 
 

Van het kastje naar de muur is natuurlijk een vreselijk vervelende positie om in te zitten. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je toe bent aan duidelijkheid hierover. Daar help ik je graag een handje bij. 

 

De bestelling die je via meermetziggo hebt gedaan, kan ik hier terug vinden onder SHE-nummer: SHE413205611. Dat is degene die je dus nodig hebt. Verder is de bol.com bon die je in de bestelling is beloofd een cadeau dat meermetziggo je geeft. Dat is dus inderdaad via Ziggo niet terug te vinden, omdat dit niet een geldige actie via Ziggo zelf betreft. Over de inhoud hiervan kan Ziggo je dan verder ook niet assisteren. De partij meermetziggo is niet van Ziggo zelf en ook niet een derde partij die wij hebben ingehuurd om acties uit te zetten. Het is wel een partij waarmee een partnerschap is. Hun klantenservice zijn dan ook geen mensen van Ziggo :-). 

 

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en dat je daarmee uit de voeten komt om je bol.com-bon te claimen!


 

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @nldmaka

 

Echt heel jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt met meermetziggo.nl

Helaas hebben wij hier geen invloed op. Simpelweg omdat we hen niet inhuren, maar ze een eigen externe maatschappij zijn die onze producten mag en kan verkopen.

Via onze eigen retailers kom je in aanmerking voor onze eigen Ziggo aanbiedingen. Partijen als meermetziggo kunnen daar boven op een eigen aanbieding doen zoals een Bol.com bon, dit betalen zij dan zelf aan jou uit.

 

Bijvoorbeeld. Op de website van Samsung kun jij een TV bestellen met €100,- korting. Maar dezelfde TV wordt ook door Media Markt verkocht inclusief de €100,- korting én zij bieden ook nog een €50,- tegoedbon aan voor Bol.com

Als je in dat geval de tegoedbon niet ontvangt, is de Media Markt verantwoordelijk en niet Samsung 🙂

 

Bekijk in context

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels vorige week de kadobon ontvangen. Top dat Meermetziggo dit toch heeft opgelost! 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @nldmaka, van harte welkom hier! 
 

Van het kastje naar de muur is natuurlijk een vreselijk vervelende positie om in te zitten. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je toe bent aan duidelijkheid hierover. Daar help ik je graag een handje bij. 

 

De bestelling die je via meermetziggo hebt gedaan, kan ik hier terug vinden onder SHE-nummer: SHE413205611. Dat is degene die je dus nodig hebt. Verder is de bol.com bon die je in de bestelling is beloofd een cadeau dat meermetziggo je geeft. Dat is dus inderdaad via Ziggo niet terug te vinden, omdat dit niet een geldige actie via Ziggo zelf betreft. Over de inhoud hiervan kan Ziggo je dan verder ook niet assisteren. De partij meermetziggo is niet van Ziggo zelf en ook niet een derde partij die wij hebben ingehuurd om acties uit te zetten. Het is wel een partij waarmee een partnerschap is. Hun klantenservice zijn dan ook geen mensen van Ziggo :-). 

 

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent en dat je daarmee uit de voeten komt om je bol.com-bon te claimen!


 

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Marije, 

Dank voor je bericht. Ik heb dit gelijk geclaimd. Hoop dat het gaat werken. Ik hoor binnen 6 !  weken volgens de website van claim je cadeau.... Hoop positief verrast te worden maar zie nog wat beren op de weg. Groeten, Marc 

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Niet te geloven maar na 4 weken en diverse herinneringen heb ik ook een antwoord ontvangen van meermetziggo.nl,  dit luidt: 

​Beste,

U kunt ipv SHE nummer ook uw klantnummer invoeren. Na het indienen van een claim duurt het tot 6 weken. 

Vriendelijke groet, 
 
Team MeerMetZiggo.nl

 

Twee snelle conclusies:

- Als dit zo simpel was waarom vertelt niemand dit dan meteen...Doe er je voordeel mee..

- Wat een triest bedrijf, geen aanhef, geen naam en geen contactgegevens of tel.nr. onder de mail...

 

Ik heb mijn twijfels of dit opgelost gaat worden. Nog 4 weken...

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Fijn dat je toch reactie hebt gekregen. Hopelijk lukt het om met het bestelnummer en klantnummer alsnog die bol.com te ontvangen!

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder. Keurig mijn gegevens ingevoerd en nu 2 maanden later: niets ontvangen, geen reactie.

 

 Meermetziggo reageert niet en nog steeds geen cadeaubon. Wat een waardeloze club. Begin nu op het punt te komen dat ik denk: MEER MET ZIGGO: DOE HET NIET

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @nldmaka

 

Echt heel jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt met meermetziggo.nl

Helaas hebben wij hier geen invloed op. Simpelweg omdat we hen niet inhuren, maar ze een eigen externe maatschappij zijn die onze producten mag en kan verkopen.

Via onze eigen retailers kom je in aanmerking voor onze eigen Ziggo aanbiedingen. Partijen als meermetziggo kunnen daar boven op een eigen aanbieding doen zoals een Bol.com bon, dit betalen zij dan zelf aan jou uit.

 

Bijvoorbeeld. Op de website van Samsung kun jij een TV bestellen met €100,- korting. Maar dezelfde TV wordt ook door Media Markt verkocht inclusief de €100,- korting én zij bieden ook nog een €50,- tegoedbon aan voor Bol.com

Als je in dat geval de tegoedbon niet ontvangt, is de Media Markt verantwoordelijk en niet Samsung 🙂

 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Een schoolvoorbeeld van " kastje naar de muur " dus.

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Precies, als Ziggo zich niet met dit bedrijf wil associeren (wat ook hier weer door Jamyla hier in het forum gepoogd wordt) dan moeten ze niet toestaan dat dit bedrijf zich 'meer met Ziggo noemt'.  

 

Ik sluit een abonnement af in de veronderstelling dat ik met Ziggo zaken doe (dat is duidelijk de bedoeling van de communicatie) en als puntje bij paaltje komt is 'meer met Ziggo' een onafhankelijk bedrijf wat zich niet geroepen voelt om iets op te lossen en zegt Ziggo 'zoek het lekker uit, wij hebben er niets mee te maken'. 

Wat een (letterlijke) waardeloze actie....

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ziggo betaalt ook geen cadeaubonnen uit. Hoe vervelend de situatie ook is, je dient aan te kloppen bij www.meermetziggo.nl

 

https://meermetziggo.nl/faq-meer-met-ziggo/

 

Wanneer ontvang ik het welkomstgeschenk?
Je welkomstcadeau ontvang je binnen 6 weken nadat je bent geregistreerd. Om je welkomstcadeau daadwerkelijk te ontvangen vragen wij je om binnen 6 maanden na ontvangst van de eerste factuur van Ziggo je welkomstcadeau te claimen. Wil je weten hoe je jouw cadeau kunt claimen? De stappen hiervan vind je terug in de bevestiging die je hebt ontvangen van MeerMetZiggo.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Je hebt wel nog meerdere mogelijkheden om een klacht in te dienen.

https://meermetziggo.nl/klachten/

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels heb ik eerst een e-mail ontvangen van 'meer met Ziggo' waarin ze (er staat geen afzender onder) beweren reeds half November een cadeaubon verzonden te hebben. Op mijn antwoord dat ik niets ontvangen heb krijg ik de contactgegevens van 'claim je cadeau' opgestuurd. 

 

Na mijn email waarin ik aangeef geen zin heb om met een derde partij contact te gaan zoeken heb ik als antwoord gekregen dat er eerste week februari een bol.com cadeaubon op de post zal gaan. Hoera (niet te vroeg juichen). Wordt vervolgd....

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@nldmaka, hoe is het afgelopen? Heb je nog een bol.com bon ontvangen of nog een e-mail met verder informatie?

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Maud, nee nog niets mogen ontvangen. groeten

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Wat een gedoe @nldmaka hopelijk kun je ze opnieuw bereiken!

nldmaka
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Inmiddels vorige week de kadobon ontvangen. Top dat Meermetziggo dit toch heeft opgelost! 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

O, wat fijn voor je @nldmaka! Eindelijk. Toch leuk dat je de afloop laat weten. Het heeft even geduurd, en je wat bloed, zweet en tranen gekost, maar het is je gelukt. Geniet van je kadobon 🤗

Uitgelicht topic