MBijnaar2

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Automatische incassodatum wijzigen

Goedemorgen,

zou ik ik mijn incasso datum wijzigen naar de 25e of de 27e van de maand?

 

Alvast bedankt 

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1694Posts
  • 192Oplossingen
  • 508Likes

@MBijnaar2, Super, ik heb dit gelijk voor je omgezet, de factuur wordt rond de 27ste van de maand geïncasseerd. Ik wens je een hele fijne dag! 

Bekijk in context

Tjerk720422

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost. 🙂

Bekijk in context

15 Reacties 15
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1694Posts
  • 192Oplossingen
  • 508Likes

Goedemorgen @MBijnaar2, ik pas dit heel graag voor je aan! Soms kan een ander moment net iets beter uitkomen.  Ik heb even gekeken maar je zit in een facturatie ronde waar je voor de maand zelf betaald, als ik je overzet dan ga je vooruit betalen en zal de eerstvolgende factuur bestaan uit twee maanden. Is dit geen probleem? Dan zet ik dit voor je om. 

MBijnaar2
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Lotte, 

Dat is geen probleem, zet het maar om.

 

Bedankt voor je snelle reactie 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1694Posts
  • 192Oplossingen
  • 508Likes

@MBijnaar2, Super, ik heb dit gelijk voor je omgezet, de factuur wordt rond de 27ste van de maand geïncasseerd. Ik wens je een hele fijne dag! 

MBijnaar2
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Perfect geregeld nogmaals bedankt 

Tjerk720422

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goede middag. Ik ben nieuw bij ziggo en heb vorige week mijn eerste factuur gehad. Rond de 20e

word deze van mijn rekening afgeschreven. Dit kan deze maand maar is een ongunstige datum omdat ik

de 23 of 24e mijn geld krijg. Mijn vraag is of dit rond de 26e van mijn rekening afgeschreven kan worden?

Tjerk720422

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost. 🙂

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1607Posts
  • 187Oplossingen
  • 471Likes

Welkom bij Ziggo en welkom op de Ziggo Community @Tjerk720422

Zo'n afschrijving net voordat het loon komt is inderdaad niet heel gunstig. Ik kan mij dan ook goed indenken dat je dit wilt aanpassen.

Ik zou het voor je aanpassen, maar je bent mij net een slag voor 😉
Wat goed dat het gelukt is!

Tjerk720422

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Toch bedankt voor de reactie 🙂

pjotawake

Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hallo,

 

Zou mijn incassodatum ook verplaatst kunnen worden naar de 25e van de maand of later?

 

Hartelijk dank alvast!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5620Posts
  • 1355Oplossingen
  • 1814Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @pjotawake!

Zeker kan dit ook voor jou geregeld worden. Het wordt dan alleen ietsjes later dan de 25e, namelijk rond de 28e van de maand. Bij deze heb ik het aangepast en de wijziging gaat in vanaf jouw eerstvolgende factuur 🙂

pjotawake

Stamgast
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Dat is snel 🙂 Nogmaals dank!

KN

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi! Wij zouden ook graag onze incassodatum naar de 25e van iedere maand willen hebben. Het bedrag werd altijd rond de 24e afgeschreven en nu ineens de 21e. Dat is niet handig. Willen jullie het aanpassen naar de 25e (en niet later)? Alvast bedankt! 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 102Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Hi @KN, welkom op de Community!

Het is natuurlijk niet handig dat we het bedrag incasseren op een moment dat dit niet goed uitkomt. Ik kan de incassodatum voor je wijzigen, maar dit kan niet op een vaste datum. Wanneer ik dit voor je wijzig wordt het bedrag afgeschreven tussen de 25e en het einde van de maand. Het kan zijn dat dit toevallig de 25e zal zijn, maar dit is niet altijd het geval. Mocht ik de wijziging toch mogen doorvoeren, dan hoor ik het graag. 

KN

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Krista, dankjewel voor je snelle reactie. Ik laat het dan zo. 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 102Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Helemaal goed @KN Ik wens je een fijn weekend 😉 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates