1
Vraag
2
Reacties
Cjgnagel

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incassodatum wijzigen

Beste, 

Kan mijn incassodatum gewijzigd worden? Gelieve na de 24e van de maand.

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1700Posts
  • 203Oplossingen
  • 517Likes

Hallo @Cjgnagel , welkom op de Ziggo Community.

Het is voor ons geen enkel probleem om jouw incassodatum aan te passen naar na de 24ste, er zit alleen wel 1 nadeel aan. Je betaald nu in de maand zelf. Dus op 8 november ontvang jij de rekening van november.
Wanneer we deze datum verzetten tot na de 24ste, ga je vooraf betalen. Op 24 november ga je dan betalen voor december. Wanneer wij dit omzetten ontvang je de eerste maand een dubbele factuur omdat je dan voor december en januari in één keer gaat betalen. 

Wanneer dit akkoord is, zet ik het met alle liefde voor je om.
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57665Posts
  • 3844Oplossingen
  • 14069Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Als je nu voor de huidige maand betaald, zal de eerstvolgende factuur een dubbele zijn, dan ga de volgende maand vooruit betalen.

Betaal je al voor de volgende maand, dan blijft het bedrag hetzelfde.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1700Posts
  • 203Oplossingen
  • 517Likes

Hallo @Cjgnagel , welkom op de Ziggo Community.

Het is voor ons geen enkel probleem om jouw incassodatum aan te passen naar na de 24ste, er zit alleen wel 1 nadeel aan. Je betaald nu in de maand zelf. Dus op 8 november ontvang jij de rekening van november.
Wanneer we deze datum verzetten tot na de 24ste, ga je vooraf betalen. Op 24 november ga je dan betalen voor december. Wanneer wij dit omzetten ontvang je de eerste maand een dubbele factuur omdat je dan voor december en januari in één keer gaat betalen. 

Wanneer dit akkoord is, zet ik het met alle liefde voor je om.
 

Cjgnagel
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Akkoord

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5885Posts
  • 1474Oplossingen
  • 1981Likes

Dan is het bij deze in orde gemaakt @Cjgnagel. Vanaf de eerstvolgende factuur gaat de wijziging in.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates