FHO1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Automatische incassodatum wijzigen

Beste, 

 

Kan mijn incassodatum gewijzigd worden? Het liefst naar de eerste van de maand maar ergens tussen de 26ste en de 5de van de nieuwe maand is ook goed.

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

  Floris

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Beste Floris,

Welkom op de Community! Ook fijn dat Bert al e.e.a. heeft uitgelegd, top! 

Nu zie ik dat de factuur over de maand december overmorgen uitkomt, deze factuur is al gemaakt en kan ik helaas niet meer aanpassen @FHO1. Gelukkig heb ik ook goed nieuws: vanaf 2022 heb ik geregeld dat de automatische incasso zo laat mogelijk in de maand zal plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kan, als je nu voor dezelfde maand betaald, zal dit wijzigen in een maand vooruit betalen, dus de eerste keer deze maand en de volgende maand.

Als je nu al voor de volgende maand betaald, zal het bedrag hetzelfde blijven.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Beste Floris,

Welkom op de Community! Ook fijn dat Bert al e.e.a. heeft uitgelegd, top! 

Nu zie ik dat de factuur over de maand december overmorgen uitkomt, deze factuur is al gemaakt en kan ik helaas niet meer aanpassen @FHO1. Gelukkig heb ik ook goed nieuws: vanaf 2022 heb ik geregeld dat de automatische incasso zo laat mogelijk in de maand zal plaatsvinden 🙂

FHO1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, dank je wel voor de snelle afhandeling 👍

Uitgelicht topic