brillo
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incasso

Hallo ik wil de datum van mijn automatische incasso verplaatsen naar later in de maand 29 of 30, kunnen jullie dat voor mij regelen.

Alvast bedankt.

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46674Reacties
  • 2817Oplossingen
  • 10221Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

tijmenenvera
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zonder een nieuw topic te beginnen: zou Ziggo ook de incasso datum voor ons kunnen verschuiven naar de 29e? Alvast bedankt 🙂 

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1001Reacties
  • 88Oplossingen
  • 117Likes

Hi @brillo! Natuurlijk kunnen wij dat voor je regelen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt. Je betaald nu elke keer voor de maand zelf. Als ik het aanpas naar het einde van de maand, ga je vooruit betalen. Dus dat betekend dat je dan eind deze maand nogmaals een factuur krijgt, maar dan voor de maand augustus. Als je daarmee akkoord bent, dan maak ik het in orde voor je. 

@tijmenenvera, welkom op de Ziggo Community! Voor jou kan ik het natuurlijk ook aanpassen. De datum zal niet precies de 29ste worden. Dit gaat om een stuk of 5 dagen waarop er dan geïncasseerd kan worden. Dus dan zet ik je naar het einde van de maand. Dit zal dan 29, 30, 31, 1 of 2 worden. Als je daarmee akkoord gaat, dan zal ik het in orde maken. 

tijmenenvera
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is prima Maud, dankjewel voor je snelle reactie!

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1001Reacties
  • 88Oplossingen
  • 117Likes

@tijmenenvera, het is aangepast 🙂 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo