HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen. Ik zie ik heb weer een openstaande factuur dat komt niet aan mijn bankrekening. Waarom werkt de automatische incasso niet? Kunnen jullie mijn automatische incasso werken maken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Kelburgos Super! Aan de hand van het klantnummer ben ik op jouw gegevens uitgekomen. De toevoeging is zelfs nog anders in ons systeem, namelijk -001. Zoals mijn collega eerder ook voorstelde lijkt het me goed om de betaalwijze eerst om te zetten naar handmatig. Dit heb ik bij deze dan ook gedaan. Een dag later passen we het aan naar automatische incasso. Dat moet de truc zijn om de automatische incasso weer in werking te laten gaan.
Houd je ons op de hoogte of de nieuwe factuur automatisch geïncasseerd wordt?
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Het is gedaan, mijn postcode en huisnummer staan in mijn Ziggo-community profiel nu. Ik heb de openstaande factuur betaald, maar ik wil graag dat de automatische incasso werkt in de toekomst. Ik wacht voor jullie help.
Automatische incasso gaat pas werken als er geen andere facturen meer openstaan, heb ik hier ooit gelezen.
Gaat weleens fout als er vlak voor de automatische factuur betaald is, het systeem kan dat niet aan.
Hoi @Kelburgos,
Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en via die weg afspraken hebt gemaakt om alsnog per automatische incasso te betalen in de toekomst 🙂
Oké, maar dit is niet mijn situatie.
Hoi, Rikst. Ja, ik heb met verschillende mensen van de klantenservice gespreek, en iedereen zegt me een nieuw ding te doen. De laatste keer, iemand heeft me gezegd dat ik moet de automatische incasso deactiveren en reactiveren zodat het werkt. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het niet deactiveren. Als iemand van de klantenservice kan dit proberen voor mij, ik denk dat misschien kan het eindelijk werken.
@Kelburgos ik snap dat het op deze manier allemaal wat verwarrend is. Sorry daarvoor.
Ik zou graag met je meekijken, maar op het door jou genoemde adres in je profiel vind ik geen diensten van Ziggo. Weet je zeker dat het adres klopt? Voeg anders achter het huisnummer, tussen haakjes, je Ziggo-klantnummer even toe, daarop kan ik ook zoeken!
Hoi @Jacob, en bedankt voor je antwoord. Het adres in mijn profiel is goed, maar mijn huisnummer kan 3 A of 3-1 zijn. Ik heb er ook mijn klantnummer geschrift, tussen haakjes. Ik hoop het helpt je!
@Kelburgos Super! Aan de hand van het klantnummer ben ik op jouw gegevens uitgekomen. De toevoeging is zelfs nog anders in ons systeem, namelijk -001. Zoals mijn collega eerder ook voorstelde lijkt het me goed om de betaalwijze eerst om te zetten naar handmatig. Dit heb ik bij deze dan ook gedaan. Een dag later passen we het aan naar automatische incasso. Dat moet de truc zijn om de automatische incasso weer in werking te laten gaan.
Houd je ons op de hoogte of de nieuwe factuur automatisch geïncasseerd wordt?
Dank je wel, Vincent! Ik hoop dat het werkt! Natuurlijk, als het werkt niet, ik kom terug hier en we beginnen weer het debat. Fijn weekend!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.