Tymaral
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Automatische incasso lukt niet

Al eens gebeld en op mijn factuur staat zelf overmaken en er is nog nooit een automatische incasso geweest. Ik betaal elke maand het bedrag zelf aan ziggo. Ik wil graag automatische incasso maar kennelijk lukt dat niet. Alle gegevens staan correct in de app en ook daar staat automatische incasso.  Kan ziggo dit regelen aub. 

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1036Reacties
  • 90Oplossingen
  • 127Likes

Hai @Tymaral! Frappant dat je steeds handmatig moet betalen, terwijl je betalingswijze op automatische incasso staat. Ik ben direct het systeem ingedoken en alles lijkt goed te staan inderdaad. Ik heb daarom een aanvraag ingediend, zodat de achterliggende systemen ook nagekeken worden. Dan moet het goed komen!

Bekijk in context

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2542Reacties
  • 323Oplossingen
  • 463Likes

De aanvraag zoals deze door mijn collega Maud is gedaan, is verwerkt. In de achterliggende systemen wordt nu ook aangegeven dat alles op automatische incasso staat, @Tymaral. Dit betekent dat de eerstvolgende factuur ook daadwerkelijk afgeschreven moet worden (zolang het juiste rekeningnummer er maar in staat). Het is nu dan ook wachten op de eerstvolgende factuur. 

Word ook deze niet afgeschreven, laat het hier dan weten zodat we dit verder kunnen onderzoeken! 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16574Reacties
  • 1306Oplossingen
  • 2861Likes

Staan uw adresgegevens in uw profiel? Dan kan een moderator het juiste vinkje in het systeem zetten. 

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1036Reacties
  • 90Oplossingen
  • 127Likes

Hai @Tymaral! Frappant dat je steeds handmatig moet betalen, terwijl je betalingswijze op automatische incasso staat. Ik ben direct het systeem ingedoken en alles lijkt goed te staan inderdaad. Ik heb daarom een aanvraag ingediend, zodat de achterliggende systemen ook nagekeken worden. Dan moet het goed komen!

Bekijk in context

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi

alles staat perfect in het systeem. Dat is niet het probleem 

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Maud

dat is al eerder gedaan maar nog steeds geen automatische incasso 

hoop dat het nu wel lukt

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16574Reacties
  • 1306Oplossingen
  • 2861Likes

@Tymaral Ik heb op dit forum wel eens gelezen dat automatisch betalen pas kan starten als er geen factuur meer open staat. Is het saldo bij u nu €0?

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi

alles staat op 0

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles staat goed in het systeem en er staan geen bedragen open. Ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.  Ook op de factuur blijft maar staan overmaken ipv automatische incasso.  Echt vreemd. 

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En toen was het stil.  Heel stil.  Ben benieuwd.  

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46855Reacties
  • 2824Oplossingen
  • 10232Likes

@Maud schreef: "Ik heb daarom een aanvraag ingediend, zodat de achterliggende systemen ook nagekeken worden. Dan moet het goed komen!"

Dat kan een aantal werkdagen duren.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2542Reacties
  • 323Oplossingen
  • 463Likes

De aanvraag zoals deze door mijn collega Maud is gedaan, is verwerkt. In de achterliggende systemen wordt nu ook aangegeven dat alles op automatische incasso staat, @Tymaral. Dit betekent dat de eerstvolgende factuur ook daadwerkelijk afgeschreven moet worden (zolang het juiste rekeningnummer er maar in staat). Het is nu dan ook wachten op de eerstvolgende factuur. 

Word ook deze niet afgeschreven, laat het hier dan weten zodat we dit verder kunnen onderzoeken! 

Bekijk in context

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je. Dit is ook wat mij al eerder was verteld voor ik deze vraag op de community heb gezet. Had al eerder contact met ziggo en precies dit werd me verteld en toch was de laatste incasso weer niet automatisch. Vandaar dus deze poging. Ik wacht nu eind augustus af en laat het weten. Bedankt voor de moeite.  

Tymaral
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb een bericht gekregen per mail dat ziggo het maandbedrag per automatische incasso doet volgend week.  Hopelijk gaat het nu goed.  Bedankt. 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 367Reacties
  • 34Oplossingen
  • 71Likes

Dat klinkt goed @Tymaral! We gaan er vanuit dat het goed komt. 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo