Baco58

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incasso datum aanpassen

Hallo, graag zou ik de incassodatum van mijn abonnement willen wijzigen naar de 27e van de maand.

Met vriendelijke groet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Baco58

Dat ga ik voor je regelen! Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso voor je verplaatst. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Baco58

Dat ga ik voor je regelen! Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso voor je verplaatst. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.

Baco58
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had in maart een verzoek gedaan om de automatische incasso te verplaatst naar de 27 e

we zijn nu een paar maanden verder en de afschrijvingen blijven nog steeds op de oude datum gaan

zou iemand eens willen kijken waarom dat zo lang duurt.

 

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Baco58 Goed dat je even opnieuw aan de bel trekt! De aanpassing is onverhoopt niet verwerkt in ons systeem. Mijn excuses hiervoor. Bij deze heb ik de aanpassing opnieuw voor je doorgevoerd. De komende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna vindt de incasso plaats rond de 27e van de maand.

Uitgelicht topic