HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20ste afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden. Dus rond 27/28ste. Ik heb dit ook al een keer telefonisch doorgegeven, maar dit is toch niet aangepast.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jhcma48, welkom hier!
We kunnen de datum van afschrijving zeker een paar dagen voor je verplaatsen. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @jhcma48, welkom hier!
We kunnen de datum van afschrijving zeker een paar dagen voor je verplaatsen. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...