Ik heb net de nieuwe Mediabox XL met afstandbediening met spraakbesturing geinstalleerd. Als ik een app wil opstarten, zie ik de naam van de app wel in het display staan, maar hij opent niet. De televisiezender die ik op heb staan, blijft gewoon in beeld.
Ik ga met de afstandbediening via het menu naar apps en klik dan bv op Netflix of buienradar, maar er gebeurt niets. Moet de app op eerst nog geinstalleerd worden of zo? En als dat zo is, hoe doe ik dat dan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die zouden het zo moeten doen.
Heb je de Mediabox XL al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die zouden het zo moeten doen.
Nee, ik heb hem zaterdag geinstalleerd en zag dat de apps het niet deden. Ik zal het eens proberen en kijken of het dan werkt.
Werkt replay wel?
Be rt wrote:Die zouden het zo moeten doen.
Dit heeft gewerkt. Bedankt voor de tip!
TOP, veel kijkplezier gewenst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.