Hi Allen,
we hebben problemen met de Ziggo App op de Apple TV.
Het scherm van de app blijft leeg. Heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar na het bericht “Welkom op de Ziggo App” verschijnt de homepage, welde wederom blanco is.
Iemand bekend met dit probleem? Alvast dank!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk hier, het is bekend bij ziggo..
Ziggo App geeft zwart beeld na IOS 14.3 | Ziggo Community
De storingsdienst is hier nu van op de hoogte. De oorzaak - en dus ook de oplossing - is nog niet bekend. Nieuwe meldingen - en analyses waar het aan kan liggen - zijn welkom in dit topic.
App werkt inmiddels, dus lijkt opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.