Beste,
Na beeindiging van het abonnement per 10 april jl, heb ik 4 stuks dozen met inhoud retour gestuurd. Nu kreeg ik afgelopen vrijdag 16 april jl. een mail met daarin de bevestiging van ontvangst van alleen het modem. Nu dus een paar dagen verder nog steeds geen bevestiging van de rest. Het lijkt mij stug dat post.nl de 3 andere pakketten niet op dezelfde dag heeft verwerkt en afgeleverd, dus ben benieuwd waar die gebleven zijn? Of het moet zo zijn dat er zoveel opzeggingen plaatsvinden dat er vrachtwagens vol met retourartikelen verwerkt moeten worden 😜 Bewijs van aflevering is in mijn bezit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Hans aan zet Als je hieronder, na klikken op onderstaande link, het land (Nederland), je 3S code en de postcode 5800VB invult kun je precies zien waar je pakket is.🙂
PostNL International Parcel Tracking
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Hans aan zet schreef:
Het Bewijs van aflevering is in mijn bezit.
Goed bewaren, de ontvangst van een retour wordt niet altijd per email bevestigd is mijn ervaring.
@Hans aan zet Als je hieronder, na klikken op onderstaande link, het land (Nederland), je 3S code en de postcode 5800VB invult kun je precies zien waar je pakket is.🙂
PostNL International Parcel Tracking
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.