Vraag
Reacties
Oplossing
Hans aan zet
Level 4

Apparatuur retour na beeindiging abonnement niet geheel verwerkt

Beste,

Na beeindiging van het abonnement per 10 april jl, heb ik 4 stuks dozen met inhoud retour gestuurd. Nu kreeg ik afgelopen vrijdag 16 april jl. een mail met daarin de bevestiging van ontvangst van alleen het modem. Nu dus een paar dagen verder nog steeds geen bevestiging van de rest. Het lijkt mij stug dat post.nl de 3 andere pakketten niet op dezelfde dag heeft verwerkt en afgeleverd, dus ben benieuwd waar die gebleven zijn? Of het moet zo zijn dat er zoveel opzeggingen plaatsvinden dat er vrachtwagens vol met retourartikelen verwerkt moeten worden 😜 Bewijs van aflevering is in mijn bezit.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Hans aan zet Als je hieronder, na klikken op onderstaande link, het land (Nederland), je 3S code en de postcode 5800VB invult kun je precies zien waar je pakket is.🙂

PostNL International Parcel Tracking

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.
Level 20

@Hans aan zet  schreef:

Het Bewijs van aflevering is in mijn bezit.

Goed bewaren, de ontvangst van een retour wordt niet altijd per email bevestigd is mijn ervaring.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Hans aan zet Als je hieronder, na klikken op onderstaande link, het land (Nederland), je 3S code en de postcode 5800VB invult kun je precies zien waar je pakket is.🙂

PostNL International Parcel Tracking

Hans aan zet
Level 4
Topicstarter

@Bert @Jan F.  Bedankt voor de info.

0 Kudos