1
Vraag
2
Reacties
Ellen1971

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apparatuur ingeleverd en nu een duurder abonnement?!

vanaf maart na lange tijd weer voor Ziggo gekozen.. Maanden later eindelijk een nieuwe modem. Daarna werkte de media box niet meer.
Modem/verbinding is zeker ook nog niet optimaal..
verzoek van Ziggo om oude modem en media speler retour te sturen. Gedaan!
nu verkrijg ik een duurder abonnement??

verder inmiddels 60 euro aan bel kosten verkregen???
Help
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @Ellen1971,

Kijk. Dat verklaart al het een en ander. Aan je belkosten kan ik helaas niks doen. Voor het Ziggo nummer geldt het normale tarief en je wordt niet extra per minuut belast. Er zijn ook andere manieren om contact met ons op te nemen. 

Ik zie geen mail van de afgelopen maand waarin gerept wordt over een prijsverhoging. Wat staat er precies in?

Zoals ik al zei willen we je hier graag helpen met je internetverbinding, maar met alleen de informatie dat je verbinding niet goed is kunnen we niks. Wat is er precies aan de hand?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Uw verhaal is volslagen onduidelijk. Heeft u telefonie van Ziggo? Dan kunt u gratis 1200 bellen, hoe komt u dan aan belkosten?
Wat was uw oude abonnement en wat is het nu?
Ellen1971
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is er onduidelijk aan. 
Ziggo internet (TV geen telefonie) werkt niet optimaal na nu bijna 5 maanden nog steeds niet!

Een nieuwe modem ontvangen ongeveer 1.5 maand terug.. Alkes aangesloten. Na bericht van Ziggo oude midem en mediaspeler retour moeten sturen.. Dit heb ik gedaan.. Ziggo heeft het ontvangen en nu moet ik in een keer meer voor mijn Abo betalen!! 

ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

En welk abonnement is dat?  Misschien een tip: zet even uw persoonlijke gegevens in uw profiel, dit is alleen toegankelijk voor Ziggo medewerkers en het kan hen helpen om uw gegevens te controleren. Vaak kunnen de moderators hier net even sneller en directer ingrijpen indien nodig.

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @Ellen1971, welkom hier!

Dit is natuurlijk niet de bedoeling, top dat je het aankaart. Ik ben er even voor je ingedoken, maar ik snap niet waar je op doelt. 

- Je abonnement is onlangs niet aangepast. Er is geen mail met een bestelling of iets dergelijks verstuurd. Je huidige abonnement met korting loopt ook gewoon nog door.
- Je hebt geen bellen in je abonnement. Waar vind je die belkosten, want die kunnen niet van ons afkomstig zijn.

Ik hoor dus graag wat je precies bedoelt met een duurder abonnement en belkosten, want op je laatste factuur die je eind september hebt gekregen vind ik niks geks en daarna heb je nog geen factuur gekregen.

Wat betreft de storing, daar helpen we je hier graag verder mee. Ook wat dat betreft horen we hier graag wat er precies aan de de hand is. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ellen1971 wrote:

Wat is er onduidelijk aan. 

 

Alles. 

Ellen1971
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen bellen maar heb wel voor meer dan 60 euro gebeld om duidelijkheid te krijgen.. En ik heb nog geen goede internetverbinding en een mail ontvangen dat mijn ABO duurder wordt

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @Ellen1971,

Kijk. Dat verklaart al het een en ander. Aan je belkosten kan ik helaas niks doen. Voor het Ziggo nummer geldt het normale tarief en je wordt niet extra per minuut belast. Er zijn ook andere manieren om contact met ons op te nemen. 

Ik zie geen mail van de afgelopen maand waarin gerept wordt over een prijsverhoging. Wat staat er precies in?

Zoals ik al zei willen we je hier graag helpen met je internetverbinding, maar met alleen de informatie dat je verbinding niet goed is kunnen we niks. Wat is er precies aan de hand?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic