HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Ellen1971,
Kijk. Dat verklaart al het een en ander. Aan je belkosten kan ik helaas niks doen. Voor het Ziggo nummer geldt het normale tarief en je wordt niet extra per minuut belast. Er zijn ook andere manieren om contact met ons op te nemen.
Ik zie geen mail van de afgelopen maand waarin gerept wordt over een prijsverhoging. Wat staat er precies in?
Zoals ik al zei willen we je hier graag helpen met je internetverbinding, maar met alleen de informatie dat je verbinding niet goed is kunnen we niks. Wat is er precies aan de hand?
Wat is er onduidelijk aan.
Ziggo internet (TV geen telefonie) werkt niet optimaal na nu bijna 5 maanden nog steeds niet!
Een nieuwe modem ontvangen ongeveer 1.5 maand terug.. Alkes aangesloten. Na bericht van Ziggo oude midem en mediaspeler retour moeten sturen.. Dit heb ik gedaan.. Ziggo heeft het ontvangen en nu moet ik in een keer meer voor mijn Abo betalen!!
En welk abonnement is dat? Misschien een tip: zet even uw persoonlijke gegevens in uw profiel, dit is alleen toegankelijk voor Ziggo medewerkers en het kan hen helpen om uw gegevens te controleren. Vaak kunnen de moderators hier net even sneller en directer ingrijpen indien nodig.
Hoi @Ellen1971, welkom hier!
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, top dat je het aankaart. Ik ben er even voor je ingedoken, maar ik snap niet waar je op doelt.
- Je abonnement is onlangs niet aangepast. Er is geen mail met een bestelling of iets dergelijks verstuurd. Je huidige abonnement met korting loopt ook gewoon nog door.
- Je hebt geen bellen in je abonnement. Waar vind je die belkosten, want die kunnen niet van ons afkomstig zijn.
Ik hoor dus graag wat je precies bedoelt met een duurder abonnement en belkosten, want op je laatste factuur die je eind september hebt gekregen vind ik niks geks en daarna heb je nog geen factuur gekregen.
Wat betreft de storing, daar helpen we je hier graag verder mee. Ook wat dat betreft horen we hier graag wat er precies aan de de hand is.
Ellen1971 wrote:Wat is er onduidelijk aan.
Alles.
Ik heb geen bellen maar heb wel voor meer dan 60 euro gebeld om duidelijkheid te krijgen.. En ik heb nog geen goede internetverbinding en een mail ontvangen dat mijn ABO duurder wordt
Hoi @Ellen1971,
Kijk. Dat verklaart al het een en ander. Aan je belkosten kan ik helaas niks doen. Voor het Ziggo nummer geldt het normale tarief en je wordt niet extra per minuut belast. Er zijn ook andere manieren om contact met ons op te nemen.
Ik zie geen mail van de afgelopen maand waarin gerept wordt over een prijsverhoging. Wat staat er precies in?
Zoals ik al zei willen we je hier graag helpen met je internetverbinding, maar met alleen de informatie dat je verbinding niet goed is kunnen we niks. Wat is er precies aan de hand?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.