Ik ben al erg lang klant bij Ziggo. Aangezien er sinds kort glasvezel voorhanden is ga ik dat eens uitproberen, mede door de interessante korting.
Nu is het de bedoeling dat de apparatuur in bruikleen wordt teruggestuurd. Ik heb alleen welke aparatuur ik in bruikleen heb, welke ik heb gekocht, en welke ik heb gekregen.
Hoe kom ik daar achter?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik neem aan dat wanneer je het abonnement bij Ziggo opzegt je een lijstje krijgt van apparatuur in bruikleen. Soms is de apparatuur zo oud dat je de spullen naar de milieustraat mag brengen (zoals sommige modems).
Wanneer je al voor 2015 abonnee was bij Ziggo (en dus niet bij UPC) dan heb je mogelijk zelf apparatuur als een recorder of smartcards gekocht. Hou er dan rekening mee dat smartcards uit die tijd nooit meer opnieuw geactiveerd gaan worden als je ooit weer abonnee zou worden. De smartcards worden waardeloos op het moment dat je abonnement is stopgezet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Uw medeklanten hebben geen inzage in de administratieve Ziggo systemen. Bel de helpdesk, dan krijgt u daar de nodige informatie.
Ik neem aan dat wanneer je het abonnement bij Ziggo opzegt je een lijstje krijgt van apparatuur in bruikleen. Soms is de apparatuur zo oud dat je de spullen naar de milieustraat mag brengen (zoals sommige modems).
Wanneer je al voor 2015 abonnee was bij Ziggo (en dus niet bij UPC) dan heb je mogelijk zelf apparatuur als een recorder of smartcards gekocht. Hou er dan rekening mee dat smartcards uit die tijd nooit meer opnieuw geactiveerd gaan worden als je ooit weer abonnee zou worden. De smartcards worden waardeloos op het moment dat je abonnement is stopgezet.
Jan F. wrote:Uw medeklanten hebben geen inzage in de administratieve Ziggo systemen. Bel de helpdesk, dan krijgt u daar de nodige informatie.
Dat begrijp ik, maar wellicht is het ergens inzichtelijk in Mijn Ziggo of iets dergelijks. Ik heb het alleen zelf niet kunnen vinden.
Als je voor de fusie (2015) Ziggo klant was is de modem/router zeker bruikleen. Was je upc klant dan ook de Mediabox.
Wat al is aangegeven krijg je normaal gesproken een overzicht van wat terug moet.
iMark wrote:Ik neem aan dat wanneer je het abonnement bij Ziggo opzegt je een lijstje krijgt van apparatuur in bruikleen. Soms is de apparatuur zo oud dat je de spullen naar de milieustraat mag brengen (zoals sommige modems).
Wanneer je al voor 2015 abonnee was bij Ziggo (en dus niet bij UPC) dan heb je mogelijk zelf apparatuur als een recorder of smartcards gekocht. Hou er dan rekening mee dat smartcards uit die nooit meer opnieuw geactiveerd gaan worden als je ooit weer abonnee zou worden. De smartcards worden waardeloos op het moment dat je abonnement is stopgezet.
Ik heb in het verleden in ieder geval 2x een Humax 5200C aangeschaft. Is wel zonde van de smartcards, maar het is niet anders.
RoWi. wrote:Als je voor de fusie (2015) Ziggo klant was is de modem/router zeker bruikleen. Was je upc klant dan ook de Mediabox.
Wat al is aangegeven krijg je normaal gesproken een overzicht van wat terug moet.
Ik kreeg een mail, met onder andere de volgende tekst:
- En denkt u eraan de Ziggo tv-box en het modem retour te sturen? Van de nieuwe provider krijgt u nieuwe boxen.
Hey @jk2477 . Welkom hier!
Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Maar goed. Even spieken aan de “overkant” mag natuurlijk altijd :-). Mag ik wel nog vragen of er zaken waren waar je bij ons ontevreden over was, waardoor je hiervoor kiest?
Je ontvangt nog een opzegbevestiging van je abonnement. Hierin staat omschreven wat we van je retour verwachten. Ik verwacht dat je de bevestiging binnen nu en een week ontvangt :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.