HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo.
Ik wil graag een andere data voor de afschrijving.
Staat nu op rond de 20e en komt beter uit,als het de 27e wordt ageschreven.
Groetjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Anne78, welkom hier!
Alleen maar goed dat je aangeeft dat een later incassomoment veel beter uitkomt. Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden.
Een Ziggo moderator komt hier binnen een paar werkdagen langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Anne78, welkom hier!
Alleen maar goed dat je aangeeft dat een later incassomoment veel beter uitkomt. Bij deze heb ik de datum voor de automatische incasso voor je aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden.
Super dank je wel!
Het is helaas niet gelukt,om het later af te laten schrijven....Het is vandaag al afgeschreven 😞
Ik ben direct met je mee gaan kijken @Anne78. Helaas is de aanpassing niet opgeslagen vanwege de overgang naar een nieuw systeem. Excuses hiervoor. Ik heb nu opnieuw een verzoek voor je ingediend om dit aan te laten passen. Vanwege de overgang naar dit nieuwe systeem zal de factuur in april nog afgeschreven gaan worden rond de oude datum en vanaf de facturen vanaf mei zal de incasso dan rond de 28e plaatsvinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...