1
Vraag
2
Reacties
Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Alstublieft, een extra tv-pakket

Enkele weken geleden kreeg een kennis van mij tot 2x toe een mail dat hij, omdat hij zo'n trouwe klant was, het volledige ESPN pakket een jaar lang gratis krijgt, en ook het volledige Movies en series XL.....en dat allemaal omdat hij zo'n trouwe klant was..

 

Super....

 

Alleen ....Nu krijg ik ook zo'n mail, alleen krijg ik gratis Film1....ik heb ESPN en M&S xl zelf al....Maar eerlijk gezegd had ik liever een van de andere pakketen gratis omdat ik het vrijgekomen geld dan voor Viaplay zou kunnen gebruiken..

Ik heb Film1 wel geactiveerd, maar omdat ik ook Prime Video, Videoland en Netflix heb brengt Film1 mij totaal geen meerwaarde, ik heb dan ook weer meteen gevraagd of ze het willen deactiveren en dat ze er maar iemand anders blij mee maken..

 

Maar waarom krijgt de een wel favorieten pakketen en moet de ander het doen met een 2e rangs b film pakketje?....ik meen dat ik, en met mij vele andere al lang genoeg de hoofdprijs hebben betaald.

22 Reacties 22
Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Kan alleen maar zeggen SUPER...👍

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Betekent wel dat ESPN vanavond even niet werkt @Marco A omdat we het pakket eerst moeten opzeggen om daarna goed te zetten 🙂

Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Geen probleem, ben alang blij dat het alsnog op deze nette manier geregeld is....nogmaal super bedankt.

 

Mvgr Frans

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic