Paar dagen geleden gebeld door Ziggo
Fijn gesprek gehad en 2 klachten doorgegeven
Geluidsprobleem nextbox en dat de spamfilter van ziggo mail niet meer werkt
Nu SMS gehad van Ziggo of alles naar wens is:
Afgelopen week hebben we je telefonisch gesproken over je Ziggo aansluiting.
Kun je ons laten weten of alles nu naar wens is?
Laat het ons weten via www.ziggo.nl/act/alles-naar-wens/........... nummer weggehaald
We horen graag, Groet Ziggo
Welnu ik geef dus op het adres aan dat niet alles naar wens is (dan krijg je een terugbel verzoek)
Blijkt deze link helemaal niet te werken....
Hoe dan in contact komen met Ziggo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@013guus Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
De spamfilter werkt wel, alleen hij laat veel te veel door.
Voor iedere goede mail zijn er ook 6 spam mails op het internet, het grootste deel wordt al tegengehouden, alleen is de spamfilter weer flink lek.
Om de spamfilter te voeden met informatie, sleep of verplaats de spam mail naar de spam map via IMAP of in de webmail, daar leert de spamfilter van en als er veel verplaatst wordt, wordt er ook handmatig gekeken wat er mis gaat.
Net nogmaals geprobeerd, misschien druk bij Ziggo.
Hallo @013guus , fijn dat je hier niet mee blijft zitten en een topic hebt aangemaakt. Het is zeker bijzonder dat je deze sms ontvangt terwijl je nog niet bent teruggbeeld. Daar zit ik ook heel verbaasd naar te kijken.
Ik zie dat @Bert je al een antwoord heeft gegeven over de spamfilter. Ondanks alle inspanningen van ons, zien we toch dat de spammers telkens nieuwe manieren vinden om onze klanten lastig te vallen. Dat merk ik zelf ook met zowel mijn Ziggo Webmail adres en mijn @gmail account. Daar wordt door ons constant aan gewerkt. Blijf sowieso deze mails markeren als "spam / ongewenst" zodat onze spamfilter blijft leren.
De optie om je te laten terugbellen zou prima moeten werken. Zo druk is het naar mijn weten niet op deze afdeling. Heb je ook een ander tijdstip geprobeerd of die wel geaccepteerd wordt? Mogelijk is de gekozen tijdstip al gevuld. Wanneer een ander tijdstip wel lukt, hebben we gelijk de oorzaak gevonden.
Alles geprobeerd (verschillende dagen en tijden)
Net weer geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
Ik kan dus geen terugbel afspraak maken
Jammer... maar misschien lukt het via dit forum!
Mag altijd bellen na 18.00uur
@Meindert link werkt nog steeds niet.
@013guus Vanuit de Community bellen wij niet de mensen. Het concept is hier een klant helpt klant forum. Het is spijtig om te zien dat het formulier niet werkt. Je kan zelf bellen naar 0900-1884
Als je iets meer toelicht rondom de geluidsproblemen met de Next, kunnen we altijd kijken dat hier aan te vliegen!
@Ryan @Het geluidsprobleem (Nextbox geluid valt weg) heb ik op dit forum al 3 jaar onder de aandacht gebracht.
Helaas zonder oplossing.
Sterker nog ... jullie hebben dat draadje helaas op slot gezet, omdat er geen oplossing is!
En dat op slot zetten vind ik nog steeds niet kunnen!!!!
3 jaar oplossingen zoeken door klanten en dan dat draadje op slot zetten zonder oplossing....schandalig @Ziggo
En nu dit weer, ziggo zoekt contact met mij, ik wil antwoorden en dat kan dan weer niet.
Dat is een hele lange periode @013guus , 3 jaar problemen met het geluid van de Next box! Nu heb ik een poging gedaan te achterhalen wat er precies niet goed gaat met het geluid van jouw Next box, maar dat is helaas niet gelukt. Graag lees ik dan ook van jou welke problemen er precies spelen, hoe meer informatie we hierover van jou ontvangen, hoe beter we je kunnen ondersteunen. Wat heb je bijvoorbeeld allemaal al ondernomen om het probleem te verhelpen, en wat gaat er precies niet goed met het geluid? Maak je ook gebruik van externe apparatuur zoals een soundbar en om het plaatje helemaal te verduidelijken mag je ook een foto van het eerste aansluitpunt hier plaatsen, dan kunnen we daar ook eens een blik op werpen.
@Judith ik ga het niet meer herhalen
Dat heb ik al teveel gedaan (elke keer aan de telefoon ook al gedaan)
2 weken geleden ook al weer herhaald via de telefoon....
Als die gegevens bij Ziggo niet op een centraal punt staan, dan is dat toch een intern probleem.
Ik begrijp dat je niet steeds je verhaal wilt herhalen @013guus maar het is onze intentie op de Ziggo Community om je te helpen. Ik zie jammer genoeg geen interacties over dit probleem, maar ook geen monteursafspraken. Als dit probleem al zo lang speelt dan doe ik de aanname dat je veel hebt geprobeerd om van dit vervelende probleem af te komen wat helaas niet het gewenste resultaat heeft gehad. Ik denk dat het in dit geval handig is om een afspraak in te plannen met een monteur. Dit kan in de ochtend tussen 08:00 - 13:00 of in de middag tussen 12:00 - 18:00 uur. Wil je een afspraak inplannen dan hoor ik graag welk tijdvak jou het beste past en op welke dagen je beschikbaar bent, dan pak ik de agenda er bij!
Jullie expert (Roland van D.) Is hier al 2x geweest, met allerlei apparatuur.
Er zit nu een cec killer tussen om het probleem (gedeeltelijk) op te lossen.
En Roland is niet zomaar een monteur...
Daarom laat ik het hier maar rusten.
Als er niets vermeld word in het systeem bij Ziggo van problemen/oplossingen dan moet de klant alles steeds opnieuw oprakelen... en dat zorgt voor nog meer irritatie en negatieve gevoelens.
Dus lekker laten rusten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.