1
Vraag
2
Reageer en help mee
k.g.overkamp

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alles-in-1 naar Internet-Only

Ik wil graag mijn Alles-in-1 abo aangepast hebben naar Internet-Only (zonder Ziggo GO). De huidige snelheid (Giga) wil ik behouden. Ik kan dit helaas niet zelf doen (via jullie systeem), daarom stel ik mijn vraag hier.

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70505Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19941Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

wewanl

Level 16
  • 2044Posts
  • 21Oplossingen
  • 779Likes

Kan het ook niet als je belt naar de klantenservice? 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Goedemiddag @k.g.overkamp 

Fijn dat je even contact opneemt. Het is hartstikke belangrijk dat je abonnement ook bij je huidige situatie past! Je abonnement kan ik dan ook zeker aanpassen naar een Internet Only abonnement. 

Het is maandelijks aanpasbaar, dus vanaf 19 oktober kan dit gerealiseerd worden. Wil je naast je Internet abonnement ook gebruik kunnen maken van Online TV kijken met Ziggo GO, of echt alleen een Internet abonnement?

k.g.overkamp
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zou leuk zijn als je ergens een telefoonnummer tegenkomt. ik zie het niet onder "Klantenservice!!!" staan. Na enige tijd zoeken ben je het wel beu en doe je het op deze manier. 

wewanl

Level 16
  • 2044Posts
  • 21Oplossingen
  • 779Likes

0900-1884

k.g.overkamp
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goeiemorgen Renate, 

ja, alleen Internet.  Als dat geregeld kan worden? 

Bij voorbaat mijn dank daaarvoor.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Zeker, dat ga ik voor je in orde maken @k.g.overkamp . Ik zie trouwens dat je ook een vaste telefoonlijn hebt op dit moment. Wil je die behouden, of heb je die ook niet meer nodig?

k.g.overkamp
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

De telefoonlijn kan ook opgeheven worden. 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Dan is dat bij deze voor je geregeld @k.g.overkamp ! Je ontvangt zo meteen een bevestiging van de wijziging per email. De mediabox mag je aan ons terugsturen en de adressering uit deze link erop vermelden. Het pakketje kun je dan kosteloos laten terugsturen via een PostNL punt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic