A-B

Raadgever
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Alles in 1 basis omzetten naar Internet Basic met Kabel TV

Ik heb nu een Alles in 1 basis abo met 4 smartcards en 3 CI-modules.

Wanneer ik terug ga naar Internet Basic en een TV abo, wat zijn dan naast het vervallen van vaste telefoon de verschillen?

Kan ik gewoon mijn 4 smartcards blijven gebruiken met de 3 CI-modules? Gelijk aan nu?

Is ZiggoGo nog te gebruiken en blijf ik dezelfde TV kanalen in HD behouden?

 

Ik kan nergens deze info vinden.

 

Dank voor alle hulp

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
arjan
Expert
Expert
  • 310Posts
  • 20Oplossingen
  • 26Likes

Bij een overstap naar kabel tv, vervallen je smartcards. Bij een overstap naar tv start met internet basic  blijven je oude smartcards werken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
arjan
Expert
Expert
  • 310Posts
  • 20Oplossingen
  • 26Likes

Bij een overstap naar kabel tv, vervallen je smartcards. Bij een overstap naar tv start met internet basic  blijven je oude smartcards werken.

RoWi.
Expert
Expert
  • 11990Posts
  • 537Oplossingen
  • 3291Likes

Naast wat al is geschreven, je hebt de modules en smartcards niet nodig, de KabelTV kanalen zijn ongecodeerd. 

Op dit moment zullen met name de Nederlandse commerciële kanalen niet HD zijn en je gaat van 80 terug naar 50 kanalen.

 

Heb je nu alles in 1 Start? Want basis zegt mij even niks. In principe blijf je wel toegang houden tot Ziggo Go.

A-B
topicstarter
Raadgever
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heb ondertussen mijn abonnement van Alles-in-1 omgezet naar Internet Basic en TV start. ik kan mijn 4 smartcards gewoon blijven gebruiken wordt gezegd. Kabel TV is blijkbaar inderdaad iets anders dan TV Start. Sorry voor de verwarring. Bij mij komt alles nog gewoon binnen via de kabel 😉

Eindelijk die vaste telefoon eruit.

RoWi.
Expert
Expert
  • 11990Posts
  • 537Oplossingen
  • 3291Likes

Het TV signaal komt inderdaad binnen via de Kabel.

Ziggo kent een product Kabel TV vandaar de reacties.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates