Als ik een mediabox next zou willen, ben ik dan verplicht om een alles-in-1 abonnement af te sluiten. Bij een next mini weet ik dat dat zo is, maar kan nergens vinden of dat bij een normale next ook zo moet zijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
helaas is de mediabox next (mini) alleen leverbaar in combinatie met internet van Ziggo,
afhankelijk van de provider waar je nu zit zou je kunnen nakijken of het mogelijk is een apart abonnement voor alleen e-mail aan te vragen,
zover ik weet is dat bij kpn mogelijk tegen betaling
kosten €7.50 per maand
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Telefoon hoeft niet, wel internet.
Ja, daar was ik al bang voor. Ik heb nu alleen televisie. Als ik ook internet moet nemen krijg ik uiteraard een ander e-mailadres, dat wil ik eigenlijk niet
helaas is de mediabox next (mini) alleen leverbaar in combinatie met internet van Ziggo,
afhankelijk van de provider waar je nu zit zou je kunnen nakijken of het mogelijk is een apart abonnement voor alleen e-mail aan te vragen,
zover ik weet is dat bij kpn mogelijk tegen betaling
kosten €7.50 per maand
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.