Hallo,
ik zie bij de aangekondigde prijsverhoging het volgende
Alles-in-1 Complete 69,00 euro -> 70,50 euro
Alles-in-1 Complete Next 69,50 euro -> 71,00 euro
Voor 50 cent extra klinkt dit best aantrekkelijk. Heb alleen wat vragen:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Martijn75 schreef:
...Alles-in-1 Complete 69,00 euro -> 70,50 euro
Alles-in-1 Complete Next 69,50 euro -> 71,00 euro.
Voor 50 cent extra klinkt dit best aantrekkelijk. Heb alleen wat vragen:
- Wat voor een Next box krijg ik bij het Alles-in-1 Complete Next abonnement? Is dit de oude Horizon XL met nieuwe firmware of het compacte Next kastje?
- Hoe kan ik mijn bestaande Alles-in-1 Complete abonnement omzetten naar de Next variant?
Hallo,
Volgens mij is er maar één Next box, inderdaad "...het compacte Next kastje...".
E.e.a. kan o.a. een Ziggo moderator voor u doen ( zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar ), maar dit zou ook mogelijk moeten zijn via de Helpdesk of de chat:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Dat is niets nieuws. U kon eerder ook een abonnement aangaan met TV Max, waarbij u een mediabox Next kreeg en daarna downgraden naar TV Complete met behoud van de Next box.
Die route werkt niet meer volgens mij.. net in de chat:
"We hebben wel een nieuwe box (horizon) met de software van de next, maar die levert geen 4K. Ik kan alleen niet je de box geven met complete. En wanneer je weer zou downgraden, dan moet je de box ook weet terug sturen uiteindelijk"
waar zie je dat staan ?
de next is standaard niet leverbaar bij tv compleet
wel kun je internet + tv max en na een maand downgrade naar tv compleet met behoud van next
@anoniemforum schreef:
....de next is standaard niet leverbaar bij tv compleet
wel kun je internet + tv max en na een maand downgrade naar tv compleet met behoud van next
Eigenlijk is die mogelijkheid, eerst upgraden ( en meer betalen ) om daarna ( vooral niet vergeten ) te downgraden, toch het toppunt van Ziggo's commercieel denken.
Het lijkt de belastingdienst wel: leuker kunnen we het niet maken, moeilijker en duurder wel....
tja zo gaan die dingen voor een luxere mediabox moet je als klant natuurlijk ook meer betalen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.