Hallo,
Ik heb op dit moment een "Internet Basic en TV Start" pakket, maar wil het TV deel graag opzeggen en alleen internet behouden.
In MijnZiggo lukt dit niet, daar kan ik alleen switchen naar een ander TV pakket.
Maar uit andere threads zag ik dat een moderator dit wel kan doen, dus hierbij het verzoek 😉
Thanks,
Arjan
Opgelost! Ga naar oplossing.
in dat geval word je omgezet naar internet lite (dat vermoed ik in ieder geval, want basic bestaat niet meer). de kosten hiervan zijn:
€43,50 per maand. wil je nog wel ziggo go erbij, dan komt daar nog 7 euro bij. laat even weten wat je precies wil, dan maakt een moderator het in orde
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
in dat geval word je omgezet naar internet lite (dat vermoed ik in ieder geval, want basic bestaat niet meer). de kosten hiervan zijn:
€43,50 per maand. wil je nog wel ziggo go erbij, dan komt daar nog 7 euro bij. laat even weten wat je precies wil, dan maakt een moderator het in orde
Omzetting naar Internet Lite (zonder Ziggo Go) voor 43,50 is prima.
Hallo @arsji , ook hiermee helpen wij je graag! Ik zie dat @Gio2903 je al de juiste vraag heeft gesteld voor de aanpassing.
Ik heb je pakket met een maand opzegtermijn aangepast naar internet Lite only zonder Ziggo GO voor € 43,50 per maand. Je krijgt hierover straks van mij een bevestiging per mail. Fijn dat ik dit voor je mocht regelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.